Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Upozorňuji karmovače, že autor článku klame. Z jeho zdrojových odkazů se 3 týkají omezení tleskání ve školách ( 1. a 2. odkaz je o stejné škole ) a zbývající 2 vykonávání pánské potřeby ve stoje. Ta nejsilnější tvrzení v článku ( že někdo vychvaluje gulagy nebo o diskriminaci mužů v CERNu ) neodzdrojoval vůbec !

0 0
možnosti

To ne no, já jsem to ovšem vygooglil doslova za 10 vteřin. První odkaz je na The Telegraph, mám pocit, že ten není v seznamu dezinformačních médií, když tak mě vyveďte z omylu.

Mimochodem, teď je řada na vás, abyste doložil své tvrzení, že autor článku klame. Pokud to nedoložíte, tak se příště radši mírněte, jo?

0 0
možnosti

Už jsem to psal - prolétl jsem všech 5 odkazů. Jediné, co jsem nezmínil, že v jednom článku šlo ještě o nějaká genderová zájmena. O CERNu a gulazích ani slovo. Podle mne je to prostě autorova nefér hra na adminy. Teď si tedy ty věci zkusím dohledat v googlu, pachuť z neférového článku ve mně zůstává dál.

0 0
možnosti

J83i78ř17í 28M61í16k63a

16. 7. 2019 10:02

A všiml jste si, že když čtete běžný článek mainstream médií, že neuvádí většinou zdroje žádné?

Uváděné odkazy jsem měl zrovna po ruce. Samozřejmě jsem otevřen korektuře, jestli jsem někde uvedl v omyl.Šel jsem u některých věcí po paměti.

0 0
možnosti

Ano, už jsem článek o twitterové výměně názorů mezi LGBT skupinou studentů a učitelem, která vyústila v absurdní tvrzení o gulazích také našel. Skupina se potom omluvila. https://www.telegraph.co.uk/news/2018/09/11/soviet-labour-camps-compassionate-educational-institutions-say/

Správně jsem ovšem upozornil, že tento odkaz pod článkem není. Takže první by se měl omluvit autor a já učiním následně totéž.

0 0
možnosti

J39i66ř10í 97M94í56k15a

16. 7. 2019 10:08

Já se za neuvedení odkazu na zdroj omlouvat z principu nehlodlám. Jak už tu zaznělo, není problém si je dohledat sám. Tohle prolétlo i v českých médiích. Doporučuji si podobně dohledávat zdroje k tvrzením obecně. Je to dobrá praxe a člověk aspoň nevyjde ze cviku. Mám to ve zvyku dělat často u článku v normálních médiích, které přímo hyperlinky větinou neuvádí. btw můj článek je komentář, ne zpravodajství.

Omlouvat se za to, že jsem měl pravdu, nebudu :-)

0 0
možnosti