Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M36i73r39e39k 17P53i42n68k34a67s 7642841827936

Upozorňuji karmovače, že autor článku klame. Z jeho zdrojových odkazů se 3 týkají omezení tleskání ve školách ( 1. a 2. odkaz je o stejné škole ) a zbývající 2 vykonávání pánské potřeby ve stoje. Ta nejsilnější tvrzení v článku ( že někdo vychvaluje gulagy nebo o diskriminaci mužů v CERNu ) neodzdrojoval vůbec !

0/0
15.7.2019 22:02

J35i86ř85í 70Z88a53p17l68e72t73a83l 2150888192224

To ne no, já jsem to ovšem vygooglil doslova za 10 vteřin. První odkaz je na The Telegraph, mám pocit, že ten není v seznamu dezinformačních médií, když tak mě vyveďte z omylu.

Mimochodem, teď je řada na vás, abyste doložil své tvrzení, že autor článku klame. Pokud to nedoložíte, tak se příště radši mírněte, jo?

0/0
15.7.2019 22:34

M39i54r27e66k 94P31i56n41k36a74s 7792221737606

Už jsem to psal - prolétl jsem všech 5 odkazů. Jediné, co jsem nezmínil, že v jednom článku šlo ještě o nějaká genderová zájmena. O CERNu a gulazích ani slovo. Podle mne je to prostě autorova nefér hra na adminy. Teď si tedy ty věci zkusím dohledat v googlu, pachuť z neférového článku ve mně zůstává dál.

0/0
15.7.2019 23:58

J38i97ř92í 80M11í87k80a 7298582127430

A všiml jste si, že když čtete běžný článek mainstream médií, že neuvádí většinou zdroje žádné?

Uváděné odkazy jsem měl zrovna po ruce. Samozřejmě jsem otevřen korektuře, jestli jsem někde uvedl v omyl.Šel jsem u některých věcí po paměti.

0/0
16.7.2019 10:02

M62i67r11e65k 54P11i64n33k55a93s 7222471277876

Ano, už jsem článek o twitterové výměně názorů mezi LGBT skupinou studentů a učitelem, která vyústila v absurdní tvrzení o gulazích také našel. Skupina se potom omluvila. https://www.telegraph.co.uk/news/2018/09/11/soviet-labour-camps-compassionate-educational-institutions-say/

Správně jsem ovšem upozornil, že tento odkaz pod článkem není. Takže první by se měl omluvit autor a já učiním následně totéž.

0/0
16.7.2019 0:15

J71i77ř55í 59M94í18k41a 7428172447740

Já se za neuvedení odkazu na zdroj omlouvat z principu nehlodlám. Jak už tu zaznělo, není problém si je dohledat sám. Tohle prolétlo i v českých médiích. Doporučuji si podobně dohledávat zdroje k tvrzením obecně. Je to dobrá praxe a člověk aspoň nevyjde ze cviku. Mám to ve zvyku dělat často u článku v normálních médiích, které přímo hyperlinky větinou neuvádí. btw můj článek je komentář, ne zpravodajství.

Omlouvat se za to, že jsem měl pravdu, nebudu :-)

0/0
16.7.2019 10:08

B90r34o86n31i40s19l95a25v 33G42a63b55r75y80š 2732249881

"Na situaci těhle LGBT svinstev je zarážející s jakou arogancí se vyjádřují za ostatní gaye a lesbičky. Jejich jménem tvrdit, že gulagy byly skvělé."

Ne, chápete to úplně špatně. Jsem gay a za mě se nikdo nevyjadřuje. S lidmi, kteří učinili toto prohlášení, mě spojuje jen jiná sexuální orientace. Nejsem členem žádného spolku nebo sdružení, neberu je za své, neberu za ně odpovědnost a totéž je i obráceně.

Bylo by dobré opustit toto třídění lidí, protože k ničemu dobrému nevede. Když učiní prohlášení Trump, Zeman nebo Putin, taky k tomu nikdo nepřipíše, že je součástí heterosexuální komunity a netahá s sebou ostatní heterosexuály. Vás s těmito třemi lidmi spojuje zase jen sexuální orientace. Nic víc.

Nebudu s někým souhlasit nebo ho podporovat jen proto, že má stejnou sexuální orientaci jako já. Ani Vy to, předpokládám, neděláte.

0/0
15.7.2019 15:49

J27i65ř25í 59M74í92k38a 7198352697620

No právě.. ale často to někteří podobní aktivisti takhle podávají, resp. to tak uplatňují ve své argumentaci. A třeba jsou sami heterosexuální kolikrát. Ale bojují za práva a toleranci jakousi medvědí službou.

0/0
15.7.2019 17:51

B92r12o30n60i66s89l63a75v 77G12a24b83r26y32š 2932549181

Je nutné na ně pohlížet jako na samostatné jedince. Neberu je jako aktivisty za nějaký spolek. Možná se tak dohodli tři, čtyři, někdy mají rozumné názory, někdy to přehánějí. Nepovažujte se tedy za mluvčí nějaké skupiny, která reálně vlastně ani neexistuje.

0/0
15.7.2019 20:08

J32i78ř77í 31M93í52k24a 7508282247260

Jistě. V případě z článku šlo, myslím, jen o 4 lidi cca.

Problém je možná ve zkratce LGBT, která způsobem použití vytváří dojem jakési organizace/hnutí. To asi souvisí obecně s tím, jak nově vytvořená slova umožňují manipulovat s myslí obsahy, které se na ně navěsí. Přitom, kdyby se používala původní slova, žádný zmatek by nebyl. Podobně asi třeba u slova Brexit. Oproti "vystoupení UK z EU" umožňuje definovat diskuzi určitým směrem na hodně subtilní rovině. Média tahle slova ráda používají a naládujou si tam svůj spin.

0/0
15.7.2019 20:34

B41r57o21n15i49s42l32a31v 22G13a88b84r27y96š 2462869121

Spíš jde o souhrnné označení lidí s neheterosexuální orientací, přece jen je to jednodušší než vyjmenovávat homosexuály, transsexuály... Podle mě je zkratka v pořádku. Problém je, jakým způsobem si ji různí lidé vykládají a už nepátrají dál, co a kdo všechno se pod ní skrývá. Pro některé lidi je to prostě hotová věc. Nevadí mi, když mě někdo označí za LGBT, stejně jako Vás lidi označují za heterosexuála. Vadí mi, že označení LGBT vnímají jako nějakou organizovanou skupinu.

Druhá věc, že lidé prostě bez skrupulí sežerou to, co jim média naservírují. A pak se mezi takovými primitivy máme (myslím lidi obecně) mít dobře. Chceme se mít jako na západě, ale chováme se jako na východě.

0/0
15.7.2019 21:17

J81i98ř37í 79Z47a30p86l56e91t41a98l 2580158192484

Hysterčíte tu úplně zbytečně. Autor v článku de facto kritizuje, že někdo vydává svůj osobní názor za názor širší skupiny lidí. No a vy jste nám tu sdělil, že třeba váš názor to skutečně není. Mezi vámi a autorem článku není žádný rozpor, ten jste si vymyslel.

0/0
15.7.2019 22:50

B75r47o44n29i89s19l44a82v 10G72a42b15r43y93š 2592349561

Hysterčíte úplně zbytečně. S panem autorem jsme si to vysvětlili.

0/0
15.7.2019 22:52

I65v21a68n28a 85L45a93n37c34e 3586578117327

R^R^R^

0/0
15.7.2019 11:51

R71e16n92á49t19a 79M61a26x95o92v46á 9267371174148

po přečtení vašeho blogu, ale i jiných článků si vždy vzpomenu na film se Stalonem (nemohu si vybavit název filmu). Tam toho Staloneho zmrazili a pak rozmrazili po určité době do období, kdy se všichni museli chovat slušně a podle pravidel, protože ONI přece věděli co je pro lidi to nejlepší. Za porušení takových pravidel hrozilo odebrání nebo naopak přičtení nějakých kreditů. Jo a policajti nesměli mít pistole, protože to bylo nehumánní. ;-)

+1/0
15.7.2019 8:18

R24a52d61e41k 16J51a92h93o49d29a 3883112504913

Demolition man.

Ale spíš mi to připadá jako ten polský film Sexmise. Chudák Jamesa Bondová, snaží se ale lidi ji prostě nechápu. Ale to není její vina, to je jistě vina všech těch lidí co odmítají ženy v hlavní roli.

Třeba taková parta hic Klabzubova jedenáctka, pardon Dannyho parťačky, byl totálně artový film který by si zasloužil 120%.

A to nemluvíme o koncentračních táborech v USA, a tom

mudžahedínovi co se snažil osvobodit uvězněné sestry minulý týden.

0/0
15.7.2019 10:30

J65i60ř86í 80M76í10k36a 7218922837790

Jo, ten film jsem si před pár lety musel pustit znova, když to začalo být více aktuální :-) Podobností přibývá. Ještě chybí Schwarzenegger prezidentem ,)

0/0
15.7.2019 17:54
Foto

M71á40r68i28a 32T12v58r38d88o22ň80o95v25á 8938801777219

Skvelý článok. Karma.

Nemusíme si ísť pre príklady na západ. Progresívny denník SME na Slovensku je tiež poriadny SJW. Najnovšie mali tri články o tom ako pedofili trpia a máme s nimi mať súcit. Občas píšu o privilegiách heterosexualnych bielych mužov. Redaktori aj obľubujú slobodu prejavu - 80 %mojich diskusných príspevkov zmazali, lebo svojimi neprogresivnymi názormi sústavne porušujem kódex.

0/0
15.7.2019 6:46

J53i30ř30í 78M21í34k40a 7418582447600

Skutečně se to tu začíná objevovat. Zatím spíš nesměle. Genderová studia v Brně byla dokonce zrušena. Pro "nezájem".

Asi nejradikálnější lámání chleba je tu podpora svobody slova. Kdo je pro a proti. Tvrzení, že některé myšlenky jsou "špatné", je snad orwellovský trolling. A v závěsu související otázka kdo je pro použití násilí k prosazení/potlačení názoru.

0/0
15.7.2019 20:23

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz