Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ten přístup "všechno špatně" a dramatická prohlášení o naprostém znesvěcení jsou dost na silu. Ten film měl i kladné ohlasy a kritiku a serverech typu imbd to vychází jako lehčí nadprůměr. Strhat to tímhle stylem nutně vyžaduje lecos si přihnout.

Jinak mě se to s výhradami líbilo.

Film má dost rozpor mezi přijetím kritiku a veřejnosti, ale ruští agenti jsou trochu bizarní.

0 0
možnosti

J69i13ř66í 19M47í82k72a

13. 10. 2018 15:48

Ten film má prohřešky jako většina současných filmu . Diverzita je jeden z nich .. je i trend nechat hrát historické postavy nějakou minoritou , i pokud to není historicky správně.

Pak nelogické scénáře , hloupá rozhodnutí. Krásný příklad je třeba Nekonečný příběh 2 a 3, kde třetí díl je ještě horší.

Last Jedi jsem popravdě neviděl... Jen rozbory těch hlouposti. Poslední jsem viděl Force Awakens.. a to se mi docela líbilo. Jinak díly 1az 3 jsem moc nepochopil, o čem to bylo.

Celkově to byla dost bída .. spatna (primitivní) kamera u dialogu.. těžká nuda.

0 0
možnosti

J19a22k56u49b 44H34o58z71a

8. 10. 2018 11:30

Já sám ten film považuji za opravdu špatný. Těch nelogických věcí je tam plná řada a jedna z dějových linek je tam úplně zbytečná a jen žere divákův čas (uberhacker). Každopádně, Rian Johnson je zkrátka bořič, který se vyžívá v tom, že za každou cenu obrací očekávání naruby. Každopádně mezi progresivisty a zastánci tvůrčí svobody je film stále považován za velmi povedený. Za film, který konečně Star Wars nasměroval někam jinam. Není jich zas tak málo, ale uvidíme... Abramsovi to vážně nezávidím. Možná měl ušatou myš rovnou poslat do háječka.

Sakra, jestli já také nejsem nějaký ten ruský troll :-P

2 0
možnosti

Média poctivě plní svou (zadanou) úlohu.

Většinou jsou za vším špatným Rusové.

Karma.

0 0
možnosti
Foto

Tak ten film jsem, bohužel, viděl. Nedokázal jsem od něj odtrhnout oči, protože nic tak hrozného jsem do té doby neviděl. Podotýkám, že jsem tímto vyléčený fanoušek Hvězdných válek. Na tom filmu dokázali autoři zkazit i titulky. Karma R^.

0 0
možnosti