Diskuse

Obhajoba útočení na jiné státy aneb proč jsme lepší než jiní

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte pravdu. Celá špičková politická honorace s výjimkou prezidenta Zemana se projevila naprosto bolševicky. Mají to v kostech. Karma R^

2 1
možnosti
JL

Otazka autorovi. Jsou Rusove lepsi nez Gruzinci, jsou Rusove lepsi nez Ukrajinci?

0 0
možnosti
VV

Otazka preddiskuterovi.

V souvislosti s vytvarenim CCCP napadali Gruzinci a Ukrajinci Rusy, nebo naopak?

V tricatych letech vyvolali Ukrajinci hladomor v Rusku, nebo tomu bylo naopak?

1 0
možnosti
JL

Jestli hladate moralitu, pane Mika, je nutno vzit na potaz vse. Vas clanek se dotyka vsak neceho, co je i pro vas velmi nebezpecne. O tom vsak nepisete. Chemicke zbrane je mozno pouzit kazdym, ktery je dokaze vyrobit nebo je dostat i jinymi prostredky. Potom jejich pouziti muze byt kdekoliv. Napisi to velkymi pismeny. Tyto zbrane MOHOU BYT POUZITY KDEKOLIV!!! Kde vsude je otazka, kterou si musi kazdy odpovedet sam. Take kdo ma tu "naturu" je pouzit. (ISIS?).

Odpovite-li si objektivne, prijdete ke spravnym uvaham pro sebe a vasi rodinu. Bez ohledu, co diskuteri pod vasim clankem rikaji.

2 0
možnosti
AL

Jak psal níže Standa - píšete stále lépe.

Vydržte, nenechte se odradit agresivní menšinou a hlavně

pište!

Karma.

:-)

7 1
možnosti
SN

:-)......Píšete stále lépe! Zatím to většina diskutérů oceňuje stejně, jako já. Sleduji ten boj od začátku. Lékaři z Dúmá, (slyšel jsem to předevčírem v naší TV24), žádné raněné a ni mrtvé neregistrovali. Dokonce to běželo celý večer na liště.

V TV jsem také viděl, jak Assadovy autobusy odvážely rebely i s rodinami z Dúmá. Pak se dozvíte, že Assad likviduje plynem vlastní lidi! Proč? Jak je vidět z videí, které jsou na netu k dohledání, lidé jsou s ním velmi spokojeni, nálada v Damašku při setkání s ním, superl Může mi to někdo vysvětlit? Pro Vás: R^R^R^

7 3
možnosti
PB

..... "lepší než jiní" ?!,- nejsme lepší, ale jsme nastopro jiní !,- za celou existenci tohoto státu,- potažmo národa, jsme byli vždy vazalem nějakýho "pána" a ta jinakost se musela nutně projevit,- ...... "kam vítr tam plášť",- zkrátka úlitba stávajícím bohům, kterým se momentálně klaníme,- a tak to bylo, je a bohužel i bude[>-]! R^

3 0
možnosti
PB

P35e29t54r 43B38ü36r95g31e80r

18. 4. 2018 15:49

Pište dál, nenechte se otrávitR^

4 0
možnosti
MJ

To mi pripomenulo jednu epizodu zo Star Treku DS9

"In the Pale Moonlight"

Vrelo odporucam ako sci-fi insight na tuto temu.

0 0
možnosti
Foto

Taková pěkná agitpropka, to se dneska vidí vždycky, když někdo šlápne Rusku na kuří oko. Původně jsem se chtěl zeptat, proč je OK prakticky srovnat Aleppo se zemí i s civilisty, ale jak jsem hledal články, kde se zabýváte tím, jak Asad s Rusem v zádech masakruje vlastní obyvatelstvo, tak jsem narazil na moc pěkný článek o chemtrails, takže by to bylo zbytečné plýtvání písmenky, která užiju jinak.

8 3
možnosti
VM

Je to tak a karma. Za mě osobně, protože se na mě bohužel ještě vztahuje necelých 5 let branná povinnost. Já bych za ty "ideály" válčit nešel, nemám žádnou motivaci útočit. Naopak vidím v některých národech obrovskou motivaci bránit. Já bych určitě proti Slovanovi nešel.

3 4
možnosti