Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M68i69r42o16s94l59a44v 19S55e76m60e11c62k57ý 3742289406185

Pokud budete tvrdit, ze vsichni Muslimove jsou vrazi a zaslouzi si rozpalenou pec a podobne hlouposti a budete to tvrdit verejne..., potom si to tvrdit muzete, ale napriklad hluboko pod zemi to muzete tyto nazory vyryvat do sten kanalizacniho systemu ostrym kamenem.

Na verejne diskuze ale takovy nazor nepatri. A protoze jsou nekteri jedinci natolik neinteligentni, bez davky vlastniho rozumu a pochopeni, JE TREBA na ne podavat trestni oznameni.

Protoze masove vrazdy do naseho stoleti nepatri! A nikdy nebudou tak se stim smirte a hybaj do kanalu!:-)

0/0
20.9.2017 0:35
Foto

K28a20m40i69l68a 34B73r30a62n79n44a 4723726739846

Neochotu diskutovat clovek muze potkat i u "bojovniku" lidskych prav i "normalnich" lidi tzv. pravicaku. ;-)

Pohrdame takzvanymi "bojovniky" za lidska prava, ale taky bychom meli byt vdecni lidem, kteri nam vybojovaly vsechny ty lidsky prava, ktery nam v soucasnosti prijdou automaticky.

+1/0
14.9.2017 11:33

J17i59ř81í 80M59í42k77a 7218862977620

Tak jistě že v celém spektru se najde ledacos, ale u SJW mi to nějak přijde specifické, když to řeknu eufemicky. :-)

Jo, lidé tady umírali za lidská práva, a berou se za samozřejmost. Dnes "bojovníci za lidská práva" některá chtějí i zrušit :-) Občas nevím, jak to kritizovat, protože pojmy přestávají mít své původní významy.

+2/0
14.9.2017 12:09
Foto

M80i15r85o34s22l27a71v 61S33e38m64e98c10k18ý 3412749956645

Jak ale byt vdecny k tomu, cim pohrdam ;-D;-D

Dalsi tema na blog:-);-)

0/0
20.9.2017 0:40

J74i81ř14í 85Ř26e54z97n91í47k 4792742493975

Tak zvaná lidskoprávní agenda tvoří významnou součást mezinárodní politiky od doby přijetí Charty OSN, která v podstatě spolu s následnými dokumenty zavazuje členské státy OSN, aby se chovaly vůči jednotlivcům (vlastním občanům a cizincům) slušně. Chcete snad říci, že jde o institucionalizované projevy psychické choroby?

Jinak řečeno, v případě takové Charty 77 její signatáři trpěli psychickou chorobou?

+1/−1
14.9.2017 3:56

P53a70v16e52l 68Š43t38í66p26e11k 5209503554525

Myslíte té slavné OSN, kde o lidských právech rozhodují Saudové?

+3/0
14.9.2017 7:06

J60i81ř72í 27Ř67e80z56n21í26k 4582932883415

Chcete říci, že Saudové trpí psychickou chorobou, spočívající v tom, že chtějí, aby se státy chovaly vůči svým občanům slušně, jinak s nimi nebudou obchodovat?

0/−1
14.9.2017 7:42

P35a30v79e90l 86Š82t40í21p37e93k 5649723404675

Myslíte když jejich jediná lidskoprávní činnost spočívá ve snaze zakázat celosvětově kritiku islámu, zatímco doma kamenují znásilněné ženy?

+3/0
14.9.2017 8:59

J96i58ř79í 92M45í69k12a 7478202737610

Ano. (Stejně tak bych řekl, že podobné tvrzení platí i o Scientologické církvi.)

Ale od určité roviny už nejde o nějakou psychickou chorobu (jako důsledek vymývání mozku) ale o záměr (Soros), ale má ji nevědomky jistě i mnoho lidí v OSN/EU.

Tyhle podepsané smlouvy nezavazují státy se "chovat slušně", ale "nedělat nic, co by bylo v rozporu s cíli a principy OSN", když si přečtete Všeobecnou deklaraci lidských práv. Osobně si ani nejsem jistý, jestli Charta OSN nemá v samotném textu už velké podivnosti spolu s mnohými hezkými slovy.

Lidská práva lze napsat na jednu A4 stranu papíru a typicky jsou součástí Ústavy většiny států. Narážku na Chartu 77 nechápu.

Institucionalizované projevy psych. choroby ano výstižné. Něco jako KSČ.

Možná Vám OSN přijdou jako světová svátost. Něco co nás odděluje od temných časů konfliktů a barbarství a přibližuje ke světlým zítřkům plného pokroku a vzájemného respektu.

Já si ale všiml, že je kolem OSN hodně podivností.

Včetně toho, že OSN přes 10 let šéfoval bývalý důstojník SS, který byl osobně odpovědný za posílání lidí do vyhlazovacích táborů, jak na něj vyhrabala média.

Ale jde spíš o to, že OSN říká to samé co EU a "sluníčkáři", a tak to musí být pravda? OSN chce odzbrojit veřejnost jako každé "sluníčko". Oslabovat suverenitu. Atd. OSN je v mém pohledu obdoba Mordoru, odkud všechny tyto teze pramení, a vytváří tak dojem, že je to tak normální, protože to dělají "všichni" po světě.

Asi není zlo všechno, co dělá a říká OSN, ale dceřinné UNESCO, WHO atd. bych bral s valníkem soli. Někteří lidé tam, myslím, nemají dobré úmysly, a vědomě chtějí zlo... a schovávají ho za ušlechtilé cíle. Odzbrojená veřejnost nebude schopna se bránit státní tyranii. Co si myslíte o tom, že zákaz zbraní je Správný názor "sluníčka", OSN i mainstream médií? OSN je téma na delší povídání. Už jsem o tom psal nejeden článek. (Ostatně i 11. listopad 1989 a Charta 77.)

+1/0
14.9.2017 10:11

J17i67ř51í 41Z54a57p58l79e12t12a46l 2460208332664

Lidská inteligence má spoustu složek a každý člověk, včetně největších géniů i mimořádných hlupáků, má některé složky hodně silné a jiné hodně slabé. "Bojovnictví" za lidská práva je jednoduše projevem významnějších nedostatků v inteligenci v jednom konkrétním směru, chorobou bych to tedy nenazýval.

0/0
13.9.2017 23:16
Foto

L25i41b32u87s18e 54P36a23l58k62o45v64a 6570284398877

všechny extrémy jsou škodlivé-to že někdo má smysl pro spravedlnosti je spojené s empatií. někdo ji naopak docela postrádá. někdo si možná lidská práva bere do úst jen aby se zviditelnil ale ve skutečnosti jsou mu ostatní ukradení

+1/0
13.9.2017 20:41

Z20d15e38n78e25k 87H78o81r45n15e91r 4384641602213

Slovo "bojovnictví" v žádném frekvenčním slovníku nenajdeme, jde o podivný překlad z prostředí mystické literatury. Potom samozřejmě můžete o takovém bojovnictví můžete tvrdit, že je to nemoc. Klidně jo.

Absence snahy diskutovat ze strany dobroserů je vaše iluze. Přečtěte si moje blogy, nejméně 80 z nich vyvolává otázky a diskutuje se pod nimi a rozhodně polemizuje s neonacistickými bludy. Samozřejmě v tom nejsem sám, ani tady na i dnes, na Aktualne.cz třeba Fendrych. Nemluvě o kupě odborné literatury, která je světe div se v drtivé většině na obranu lidských práv. Poukažte na nějakou odbornou publikaci proti lidským právům. Bude velmi rád.

Těžko zde můžeme posoudit vaše výroky o Antifě v USA. U nás jsou uvedeni v seznamu extremistických organizací a jsou sledováni příslušnou složkou ministerstva vnitra. Neuvádíte žádné argumenty, jak se projevuje fašismus nebo násilí pro násilí v projevech Antify. Jenom to opakujete dokola, ale fakta žádná. Dovedu si představit, že na každé hnutí se nalepí skuteční fanatici a extremisté, ale celou organizaci bych podle toho nesoudil ani v případě neonacismu.

Vaše spekulace o trestním jednání při školení o "nenávistných projevech na internetu" je směšná. Pokud jste objevil trestný čin, hup, podejte oznámení na policii ČR. Jinak jen mlžíte, o čemž svědčí vaše nenávistná dikce. V posledním odstavci jen předznamenáváte slovem "zmetci" jen to, co ukazujete v diskuzi pod blogem, kde zase vzýváte dobrosery, což jistě není ad hominem. Neumíte diskutovat a fňukáte, že nikdo nediskutuje, tak jsem se vás ujal, i když žádné lidské právo na to nemáte.

+3/−14
13.9.2017 19:27

J69i68ř78í 53M69í24k31a 7658162797530

Slovo bojovnictví jsem si skutečně vymyslel. Je to problém? SJW si vymýšlí nová slova na denním pořádku. V Kanadě si vylobovali a některých státech si vylobovali, že bude proti zákonu odmítat ta slova používat. Psal jsem o tom článek, kde žádnou věcnou oponenturu nevidím. Schválně jsem se podíval a dozvěděl jsem se, že neumím anglicky. Já bojovnictví nikomu nenutím, občas si taky vymýšlím slova.

Antifu v USA teď taky zvažují, že zařadí mezi teroristické organizace - alespoň je tedy petice. U nás je antifa sledováná ministerstvem vnitra ano. Četl jsem i kus výroční zprávy. Mezi jejich akce patří také žhářství... hození zápalné láhve do bytů některých policajtů. Uvádí se tam, že by antifa v ČR mohla začít být postupem času vážným ohrožením. V USA už se ale nebavíme o namotaných extremistech ale o tvrdém jádru, kde je většina z nich taková, jak jsem prokazoval v předešlých článcích. Ukázek skupinového násilí am. Antifa můžu poskytnou mnoho.

Možná mi spíš najděte alespoň pár videií, kde je antifa a nechovají se jako ti největší sígři, co šikanují každého, kdo se jim nelíbí. Za celou dobu jsem našel pouze jedno jediné, kde byl člen Antifa, který byl schopen mluvit a působil i dost rozumě, a našli tam s příznivci Trumpa i styčné body, za které byli rádi. Občas jsem myslím i zahlédl SJW aktivistu, který byl ochoten si i trochu povídat. i když s ne moc rozumnými argumenty, než tam naběhl někdo "S ním se nebav, je to nácek" nebo někteří rovnou říkají "My máme zakázáno se s vámi bavit". A pak že anarchisti nechtěj hiearchii moci.

"Zmetci" jsou slova SJW. Jen jsem si zahrál na to, jak argumentují fiktivním výrokem, tak mi to nedávejte do úst :) Dobroser je "terminus technicus", který se ujal. Já ho nepoužívám ale to slovo taky neexistuje, tak jak může někoho urážet? :-)

+2/0
13.9.2017 20:01

Z91d78e18n91e10k 60H72o23r35n40e80r 4534511362623

Věřte tomu, že slovo dobroser je urážka. Nějak jste se nápadně vyhnul klíčové otázce o lidských právech. Zdá se, že nic o nich nevíte, takže se nedivte, že další debata s vámi je nesmyslná a nekonstruktivní. Nastolíte problém, sám pak jeho problematiku nerespektujete a věnujete se něčemu jiném, v čem ani spor není. Prostě ztráta času.

0/−8
13.9.2017 20:33

V50i51k12t62o97r 58Š97e50d75i94v78ý 8736681730876

Ano, to s Vámi souhlasím - "dobroser" je urážka a neměl by se tak označovat každý hloupý aktivista, ale jen opravdu nebezpečná paka. ;-)

+1/0
13.9.2017 20:52

J48i32ř98í 70M95í10k73a 7528152407640

Ten výraz skutečně nikoho přímo neoslavuje. A asi je dobře, pokud to dotyčného uráží. Urážka mimochodem je ústředním nástrojem satiry. Jestli se někdo chce urazit, jeho věc.

No přišel jste s tím, že diskuze z toho řekněme protipólu dobroserů je všude přehršel, ale já diskuzí nemyslím všelijaké výkřiky, za kterými si ten člověk nestojí. Diskuze je náročná věc sama o sobě. Nepustit se do ni je samozřejmě to nejjednodušší.

Díky za krásnou ukázku, jak diskutuje mnoho lidí - řeknou, že ten druhý nemá pravdu (mluví o něčem jiném atd.) - prostě něco tvrdí. Samo o sobě to sice argument není (to je nejprve nutné něčím podložit), ale asi si myslí, že je.

0/0
13.9.2017 20:56

Z51d34e80n87e25k 36H27o17r73n79e63r 4534801942933

Mohl bych říci: podívej se na sebe do zrcadla ty nelidská bestie s mozkem poddebila, a byl bych dostatečně satirický? ;-D Ale já takové věci nikomu neříkám, ani vám. Asi tak.!!

0/0
14.9.2017 1:53

J38i42ř96í 31M85í13k48a 7478902587540

Trestní oznámení bych skutečně mohl podat. I Vy. Asi jste ten článek nečetl, protože jeden z bodů na tabuli měli hackový útok. Na přednášce dle toho profesora měli specifikovat, že tím myslí DDoS útok. To je trestný čin kyberterorismu.

+1/0
13.9.2017 20:02

Z80d39e62n75e97k 95H31o42r17n72e69r 4864791512563

Nečetl, nerozumím tomu a nezajímá mě to, navíc nevěřím v racionální předání informace od Neviditelného psa. Trestní oznámení podejte a napište nám jak jste uspěl.

0/0
13.9.2017 20:34

J10i18ř84í 77M27í74k12a 7708402557820

Takže se vyjadřujete k něčemu, co jste nečetl.

Jinak autorem textu není Neviditelný pes a bylo to publikováno na více serverech.

+2/0
13.9.2017 20:49

J53i61ř12í 86M88í39k70a 7558862547960

Článek toho profesora vyšel původně na serveru institutu https://www.davinciprague.cz/ . Opět ukázka, jak se někteří brání některým zdrojům z dost nesmyslných důvodů (clickbait, ...), ačkoliv mají možnost si ověřit sami zdroj, to kádrováním předem odsoudí.

0/0
13.9.2017 21:26

J80i66ř32í 47M87í30k67a 7558272787390

I jsem uvažoval, jestli to trestní oznámení nepodám. Trochu se víc zaktivizovat. V kombinaci s tím, že jde o spolčení skupiny lidí, by šlo o přitěžující okolnost spiknutí, což je dle zákona trestáno ještě přísněji. Kombinace s výroky, že nemají o obsahu semináře nikde jinde mluvit, by jim v tom moc nepomohlo.

+1/0
13.9.2017 20:12

Z51d47e39n16e80k 36H15o37r90n45e52r 4234761802143

Podávejte, tím se věci vyjasní, takhle je to jenom blábol o ničem.

0/0
13.9.2017 20:35

P84a80v56e19l 95Š68t16í13p36e27k 5559793854805

Že Antifa brutálně napadá lidi pro jejich často domnělý politický názor není fakt? A odmítání cenzury vás taky tak moc vzteká?

0/0
14.9.2017 7:09

R13i84c38h14a24r19d 63S57i81e58m43k49o 9590636604379

R^ Četl jsem si odkaz na školení a mnohé z toho, co se tady děje a především v diskusích se vysvětluje. Ode mne R^.

+4/0
13.9.2017 18:52

Z53d55e65n82e45k 86H97o17r82n69e44r 4444121872343

No bodejť, křesťanství s lidskými právy nemá nic společného ;-D

0/0
13.9.2017 19:30

J55a28n 55R87á60ž 1249183624710

Tak zvaný boj za lidská práva se z prvotně dobrého úmyslu garantovat základní lidská práva v každodenním životě společnosti, změnil na boj proti zdravému rozumu, tradicím i odkazu předků. Činností lidskoprávních fundamentalistů se snaha o respekt k lidským právům přeměnila na destruktivní ideologii, jejíž projevy už připomínají šíření křesťanství ve středověku i metodu "kdo nejde s námi, jde proti nám" jakou byl prosazován komunistický systém do života ve společnosti. Principiálně se bojovníci za lidská práva svými projevy tak zásadně neliší ani od projevů fundamentalistů islámských.

Církevní ideologii se vývojem podařilo oddělit od přímého působení do výkonu státní moci a bylo by velmi nešťastné, kdyby církevní doktrína jedné pravdy byla nahrazena doktrínou jedině správně interpretace lidských práv, jejíž projevy v podobě přímo invazivního průniku do výkonných orgánů státní moci jsme často dnes svědky..

Jen připomínám, že politický program KSČ v roce 1945 měl velmi lidskoprávní charakter a tak mu mnozí uvěřili a komunisty volili. A hodně z nich skončilo po roce 1948 v lágrech jako nepřátelé socialismu. Tak mám obavy, že mnozí z nás mohou v blízké budoucnosti skončit obdobně, nebudeme-li se projevům fundamentálního výkladu lidských práv účinně bránit.

+18/−2
13.9.2017 17:23

M50i37l97a97n 74R55a19d52e52k 3987736101231

To je ten zub casu. Vse se casem zvrhne, opotrebuje, rozbije....

Ale zde jde jeste o neco vice - jak se rika cesta do pekel je dlazdena dobyrymi umysly. Jak se nekde zacne nekdo snazit prosadit ideal, je to o hubu. At je to komunismus - miliony mrtvych a znicenych existenci.

Narodni socialismus - miliony mrtvych, a pozor - nebyli to jen zide, chci pripomenout ze prvni co vyleteli kominem byli Nemci, jeste pred valkou.

Nabozenstvi je krasna vec, pokud zustava v soukrome sfere, ver si nebo ne, tvoje vec. Jak mame cirkve nebo organizovane nabozenstvi - zase halda obeti.

Totez lidska prava, kdyz uz jsou, tak se nekdo nechce vzdat toho boje bude blbnout az ty prava zase nebudou

+3/0
13.9.2017 18:51

J13i45ř25í 85M30í30k53a 7748292557930

Připadá mi, že je to potenciální osud každého názoru... imho co z toho dělá to zvrhnutí má hodně co dělat s tím, jak je to prosazováno.

Já třeba neumím s úplnou jistotou posoudit, do jaké míry může mít ten boj za "diverzitu" nějaké zdravé jádro, nebo jestli je to téma úplně zcestné, ale silové praktiky EU, agresivita některých aktivistů, odmítání diskuze ("každý je nácek"), snahy změnit jazyk, a soudně vymáhat tresty, pokud někdo říká věci špatně, popírání demokratických principu atd. mi prostě neindikuje, že to může dobře dopadnout, ať už hlásí cokoliv.

A ten boj za lidská práva popravdě nechápu. Je tam mnoho míst, kde si to protiřečí, že ani nevím, co vlastně má být podle nich ten ideální stav. Snad leda občanská válka. A pak možná nějaký Brave new world ale ne s vědomým záměrem.

+2/0
13.9.2017 19:13

J33i87ř30í 13M75í98k22a 7448912937420

Souhlasím. A spousta komunistů tehdy asi opravdu věřila, že budují lepší svět. Imho ale v pozadí byli lidé jako dnes Soros a spol., kteří té vlastní ideologii sami nevěřili, a hráli s lidmi jen jakési šachy. Koncept kapitalismu a komunismu vznikl údajně těmi samými lidmi, aby měli nástroje pro taktiku rozděluj a panuj. Svědčila by o tom finanční podpora lidí jako Stalin, Lenin, Trocky ze Západu.

Teď to vypadá, že sotva se ČR dostala ze spáru stalinistů, nás Západ tlačí do myšlenky "Pojďte s náma zkusit komunismus. Kapitalismus je kravina plná hejtu a utlačování" :-) Nebo spíš takový mix - komunismus pro bohatý a kapitalismus pro chudý. Syntézu obojího. Běžný člověk má problém si představit, že by někdo mohl uvažovat celé roky dopředu. Jako v šachu.

+1/0
13.9.2017 19:22

D17a88v10i42d 37V60l90k 6906125248347

Už ten nadpis je je děsná hloupost!

+4/−2
13.9.2017 16:26

J42a25n 20B71u74r93d87a 4182959301802

Pokud se někdo rozhodne vystavět článek na premise, že bojovník za lidská práva = sjw (tak, jak je termín na internetu používán), a následně to volně prohazuje, tak to snad ani smysluplně napsat nelze.

0/0
13.9.2017 16:50

J14i73ř86í 34M16í76k52a 7858382177280

V češtině ještě o přiléhavém ekvivalentu k SJW nevím. Nejblíž je asi "dobroser" :)

Chvíli mi trvalo, než jsem si až později uvědomil, co znamená termín SJW, který jsem v angličtině často slyšel použitý bez vysvětlení té zkratky. Líbí se mi, jak je krátký.

+2/0
13.9.2017 17:04

J70a37n 36R85á86ž 1929923824370

I já mám velký problém nahlížet na někoho, kdo v mírové době prohlásí prosazování jakéhokoliv názoru, či ideologie za boj, jako na duševně zdravého. Boj znamená vždy stav, kdy stojí proti sobě nepřátelé. Jestli šiřitelé jediné pravdy o lidských právech považují své oponenty za nepřátele, pak musí počítat, že je bude za nepřátele považovat i jejich oponenti. A to je velmi špatně a vůbec se to neshoduje s principy demokratického pojetí dialogu ideologických oponentů!

+6/0
13.9.2017 17:35

Z52d78e97n54e15k 91H13o34r28n56e83r 4964211352833

Hlavně že vy nebojujete ;-D

0/0
13.9.2017 19:53
Foto

T35o55m12á53š 24H48o26n84z27í23k 1549814451880

tak jsem to bohužel dočetl až do konce. Smysl posledního odstavce nechápu, ale to bude asi můj problém.Nějak mi nejde domyslet, co autor zamýšlel. Nicméně z autora doslova číší netolerance k čemukoliv....Asi bude mít dost smutný život...

+6/−6
13.9.2017 15:57

J16i93ř25í 23M92í38k34a 7758412297230

Nejsem příliš tolerantní k totalitě. Nevím, kde jste vzal, že ke všemu. Nenapsal jste nic konkrétního.

Ale snažím se brát s humorem, že Antifa se štíty s nápisem "Stop nenávisti" těmi štíty mlátí na demonstracích do lidí, ani aby mi z toho neexplodoval mozek zvládnout tolik protichůdností najednou.

+7/−2
13.9.2017 16:16

J72a27r66o81s33l31a58v 11K51a59v41u90l48o67k 5889351935792

A zkusil jste si přečíst ten článek z Neviditelného psa uvedený ve zdroji. To je síla, ale možná se to nehodí do Vašeho vidění světa.

+2/0
13.9.2017 16:21

V59ě20r67a 45V21l61č67k83o27v96á 3591596243814

Bod: zesměšňování?

+1/0
13.9.2017 16:26

J40o50s30e58f 13L93e91i94n79e92r 8387749137762

Napíše-li někdo evidentní hloupost, můžete se k tomu postavit různě. A ještě ke všemu tvrdí, že není náchylný totalitě. No to už je vrchol.

Smysl pro humor, zapomeňte.

0/0
13.9.2017 16:44

J54i14ř12í 40M94í98k69a 7138152807550

Nebo útočit na autora ad hominem, jak to děláte Vy. Taky možnost :-)

Ale jak už jsem v článku psal. Toto není už o nějakém argumentování, co je blbost, a co není. Jedná se tu zjevně o psychickou chorobu, na čemž jsem článek postavil. Tam i patří, že ad hominem "kritika" je skoro jediná, se kterou se setkávám. Spolu s jinými argumentačními logickými klamy, kam samozřejmě patří označit něco např. za "hloupost" bez nějaké konkrétní oponentury nějaké části textu nebo sdělení.

Nebo jak už tu zaznělo od Věry Vlčkové - taktiky napsané na té tabuli. V USA je také hodně oblíbený tzv. DOXing. To je například, že někdo začne volat rodině autora článku, a vyhrožuje matce, otci, dětem, že je zabije, a obecná snaha toho člověka kompletně zlikvidovat na osobní rovině.

(btw nepsal jsem, že jsem imunní k totalitnímu myšlení, ale že mám problém tolerovat totalitu.... dvě odlišná tvrzení a myslím, že je důležité respektovat tyhle "jemné" odlišnosti slov, bez kterých skutečné vzájemné porozumění není asi možné.... jestli jsem imunní totiž nevím)

+8/0
13.9.2017 17:15
Foto

F29r64a46n40t14i91š98e26k 18K18š27í67r 2769906855

Když už nic jiného, tak nad věcí přemýšlíte a hledáte odpovědi. Napovím vám jen, že to co se děje v hlavách těch dobroserů, to opravdu není psychická porucha.

+1/0
13.9.2017 18:12

J48i63ř39í 74M17í45k58a 7898382237930

No uvažoval jsem, proč těm dobroserům není divné to pokrytectví a jiné fauly. Pak si to asi neuvědomují, i když ten seminář tu nevědomost asi vyvrací, nebo se neumí pořádně podívat do zrcadla, že oni splňují popis těch, proti kterým bojují.

Psychickou poruchu bych tam pak vnímal v nějaké formě paranoii, schizofrenie.. Ti se natolik uzavřou ve svých bludech, že každá snaha je z toho dostat je vnímána jako útok. Možná důsledek každé techniky ovládání mysli. Připomnělo mi to tu teroristku, kterou Manson unesl, a to byla normální holka, která ale po jeho "terapii" pak s kulometem byla přesvědčená teroristka. Nebo jako u sekty. Jestli je to duševní porucha, tak asi ne nijak zvlášť nová.

+1/0
13.9.2017 19:32

M29a64r24i22á36n 45B49é13r82e38š 1542632756104

Tak ještě si něco nastudovat o psychických poruchách a byl byste fakt dobrý. Takhle je to jenom výkřik do tmy a vaše nesmyslné domněnky. A že v diskuzi vás obhajují právě ti, u ktrerých se dá s velikou pravděpodobností jedna z poruch osobnosti právě diagnostikovat, pak není vůbec žádné překvapení.

0/−2
14.9.2017 7:32

J38i58ř93í 68M37í46k35a 7498182607150

Tak nevím, jestli je to opravdu psychická choroba, ale přijde mi to tak. Asi většina důsledků jakékoliv ideologie lze popsat i z pohledu psychologické diagnozy.

Mně teda nejdříve napadlo diagnoza "zombie". :-)

Ale vážně .. komunistická totalita v ČSR se zpětně zdá komická. Psychologické procesy, jak se to mohlo stát, jsou myslím zajímavé nějakou případnou konkretizací. Kognitivní disonance tam roli hraje každopádně.

0/0
14.9.2017 10:18

P72a39v73e19l 70Š74t18í27p20e72k 5449123954805

Můžete například zkusit argumentovat, proč konkrétně je to hloupost. Tak se to v diskuzích běžně dělá a vám se to ještě nepovedlo bez výjimky ani jednou

0/0
14.9.2017 7:11

P81a27v72e17l 56Š93t98í63p73e77k 5869643314115

To je váš nejlepší argument, "čiší netolerance"? A tolerance by vypadala jak jako?

0/0
14.9.2017 7:12



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.