Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B52r52o26n50i78s30l91a97v 97G12a30b34r59y75š 2162769201

Jak je vidět, další člověk, který si myslí, že je kvůli své heterosexualitě nejdokonalejší lidskou bytostí, si z homosexuálů udělal univerzálního nepřítele, když už mu dojdou témata, na která by mohl nadávat.

Rozepsal jste se hezky, pravdivost napsaného si ze své pozice nemohu nijak ověřit. Ale nikde jsem si nevšiml, že by se tak bouřlivě probíraly prohřešky heterosexuálů, kteří przní děti už teď a právě teď maří jejich životy. Proč se stejnou vervou nepíšete o opilých heterosexuálních rodičích, kteří nezvládají výchovu svých dětí? Proč nepíšete o ženách, které ukládají své děti do babyboxů? Případně je nechají umřít někde na poli nebo v popelnici?

Využil jste svého práva na názor a řekl, že jsou homosexuálové úchylové. Já si to samozřejmě líbit nenechám, také využiju svého práva na názor a řeknu, že jste omezený primitiv. Předpokládám, že se Vám to asi líbit nebude. Taky si nenalhávám, že nezůstanete jen u této urážky a svá práva na názor budeme využívat stále dokola.

Přitom já proti heterosexuálům vlastně nic nemám, mnoho z nich jsou mými přáteli a respektují mě, stejně jako já zase je. Navzájem si pomáháme, navzájem se svěřujeme, jejich děti netrpí, s ničím nemají problém. Jen Vy a Vám podobní ano. Mohli jsme spolu vycházet. Ale vybral jste si tu horší možnost, protože se nutně potřebujete s někým prát. Tak si tady navzájem budeme trpčit život. Jste s touto vizí spokojený?

0/0
21.8.2017 8:20

R80a28d86e25k 22J59a34r73o44š 4927208670786

Klasika. Vy zase bijete černochy...

0/0
21.8.2017 9:45
Foto

B93r71o68n62i22s83l56a18v 64G41a55b19r98y17š 2442929271

Nikoliv. Když už se autor vyjadřuje o dětech a jejich právech, ať se vyjadřuje o dětech všech. Ne jen tehdy, kdy se mu to hodí. Aspoň trochu by v tomhle ohledu mohli být odpůrci konzistentní, když jim tak moc jde o děti.

0/0
21.8.2017 10:34

J36i98ř66í 53M31í38k64a 7248392927910

Clanek neni proti homosexualum ale proti agende LGBT, ktera je s nimi bezne zamenovana. V tom dojmu jste asi nabral dojmu, ze v clanku homosexualum nadavam, ackoliv tam neni jedina takova veta.

Ani jsem nikde nepsal, ze homosexualove jsou uchylove (ackoliv ano odchylka to je.. bez hodnoticiho zabarveni), ale mne si klidne nadavejte do primitivu, jestli Vam to prijde jako argument.

"Rozepsal jste se hezky, pravdivost napsaného si ze své pozice nemohu nijak ověřit. " Jestli mate pristup k internetu, lze overit asi vetsina veci v clanku.

Jinak ne, necetl jste asi dobre clanek, a videl tam sve. Nikde se tam do homosexualu nenavazim. Ale do politicke agendy, ktera hrozi vyhlazovacimi tabory. Odmitani diskuze. Fyzicke agresivite Nove levice, ktera pouziva homosexualitu jako zaminku k tridnimu boji.

Stejne jako politicky agende, ktera meni trestni pravo, aby bylo mozne trestat lidi, kteri homosexualy a jine minority "urazi". V clanku skutecne resim obavu z nove totality, protoze praktiky aktivistu z rad LGBT totalitni praktiky podle me znovu ozivuji. Vsiml jste si, ze jste ve svem komentari ani jedinou vetou tema clanku nezminil?

+2/0
21.8.2017 16:41
Foto

B76r43o36n81i40s28l18a57v 64G96a62b32r29y12š 2262859411

To je zajímavé. Když se snažím o diskuzi já a pokládám otázky (nijak vyhýbavé, prostě jednoduchá otázka - jednoduchá odpověď), na které chci znát odpověď, nedostanu je. Zkouším to po dobrém - dostanu nakládačku, že se s gayem nikdo bavit nebude a dostanu okamžitě mínus. Po zlém dopadnu stejně.

K tomu trestání se to má tak. Viděl jsem jednu slovenskou debatu mezi Vladimírem Palkem a pořadatelkou Bratislava Pride paní Romanou Schlesinger. Dostali se tam do bodu, kdy pan Palko říkal, že křesťané museli za komunismu potlačovat svou víru, jinak jim hrozila výpověď ze zaměstnání či jiné osobní křivdy. A nyní se mu zdá, že stejné křivdy jsou na obyčejné lidi, kteří jakkoliv homosexualitou opovrhují, páchány i dnes. Že si ten svůj názor mají říct někde mezi kamarády u piva.

Můj názor je, že nechci, aby se na někom páchaly nějaké křivdy. To znamená, že nechci, aby se lidé báli projevit svůj názor a aby se jeden omezoval před druhým a naopak. Jenže do stejné pozice pak budou tlačit i homosexuály. Chtějí, aby se na veřejnosti neprojevovali a aby si své něžnosti nechali na doma. Přitom heterosexuálové tak běžně činí. Jaký pak bude rozdíl mezi věřícím za komunismu a homosexuálem v dnešní době? Podle mě žádný. A já rozhodně nebudu chodit po špičkách, aby se tito lidé necítili nijak ublížení. Když soused nemá problém se na veřejnosti držet se svou ženou za ruku, proč nemůžu udělat to samé bez zbytečného povyku okolo? Jejich názor jim neberu, vyslechnu jej a uvedeme si nějaké argumenty proč ano a proč ne, ale nechci, aby to nějak ovlivnilo další záležitosti, které s homosexualitou vůbec nesouvisí. Např. výkon povolání nebo zájmové činnosti.

0/0
21.8.2017 17:04

J16i22ř52í 88M79í27k65a 7208102347710

No ja Vam preci odpovedel.

Ad hrozba vypovedi ze zamestnani a jine osobni krivdy. Vite, tady si LGBT vynucuji jedinecnost a pokusili se to nasilim vynutit zakonem. Takze uz dnes mame antidiskriminacni zakon, se kterym nesouhlasim. Propustit nekoho, ze je gay mi neprijde vubec spravne, ale i ja si uvedomuju, ze kdyz bude vedeni zamestnanec nesympaticky, tak ho vyhodi, a maji na to i pravo, protoze oni nabizi praci.

Podobne bychom se mohli bavit o tom, ze kdyz nekdo hleda praci, tak po nem chteji 3-5 let praxe. Jak to ma zmaknout cerstvy absolvent skoly? Ale tak to je. Tyhle trable se zamestanim ma mnoho lidi a nijak to nesouvisi vyhradne s pohlavim nebo rasou. Podobne muze byt vedeni zasednute na pravicaky nebo levicaky.

Kazdopadne antidiskriminacni zakon uz v CR je, a pritom se zda byt, ze to agende LGBT nestaci. Naopak. Stezuje si dal, nekde i cim dal vic.

"Můj názor je, že nechci, aby se na někom páchaly nějaké křivdy."

To ale chcete nastolit raj na Zemi. Vyresit vsechny problemy sveta. To je prace pro Boha. Pokud si clovek chce uzmout roli Boha skrze politicke prostredky, byva to take oznacovane jako gnosticka imanentizace eschatonu. Pritahnout nadpozemsky svet na zem politickymi prostredky. Pachani krivdy a potirani toho je veci vsech nabozenstvi. Ale my jsme sekularni stat a to se zda byt bezpecnejsi.

Spis jsem videl hrozbu pachani krivd zakony, ktere si LGBT lobby vynucuje. Kam patri i trestani nadavek nebo dokonce vtipu, zertu. U nas v CR to zatim nastesti neni tolik trestanu jako v liberalnejsich zemich. Proste ve jmenu dobra se napachaly ty nejvetsi hruzy a clankem na to upozornuju, kam vidim smerovani.

Zajimalo by me: jste nejak Vy sam osobne aktivni na poli LGBT aktivismu?

Jinak pokud potkavate pocit, ze se nemuzete s pritelem drzet za ruku, posmech atd. to je bohuzel svet, ve kterem zijeme. Potyka se tu s tim kazdy, kdo je trochu vic odlisny. Varuju ale pred vynucovani tolerance zakonem.

+2/0
21.8.2017 17:24
Foto

B43r14o47n82i90s64l40a31v 15G72a78b79r97y86š 2382309731

Ty otázky, které mě zajímají, pokládám v každé diskuzi, je jich víc, jsou dost konkrétní.

O zaměstnání jsem ale vůbec nepsal. Konkrétně mí kolegové s tím problém nemají. Pomáháme si, vycházíme si vstříc, respektujeme se a nenadáváme na sebe, tu a tam si ze sebe uděláme legraci, protože každý je nějaký.

O náboženství nic nevím, protože nejsem věřící. Tudíž mě bůh nebo bible nezajímá. Já konkrétně se chovám tak, abych neodporoval zákonům a dobrým mravům. K tomu žádné náboženství nepotřebuju.

Ty vtipy, urážky a podobně jsou snesitelné. Ale pouze do určité míry. Pohár trpělivosti snad znáte. Pokud to uslyším dvakrát třikrát, oklepu se z toho. Ale pokud mi někdo (ne Vy) bude pořád dokola omílat, že jsem úchyl a každý den mi bude předkládat moji podřadnou pozici v lidském společenství, pak to nemůže dopadnout dobře. Lidé s menším sebevědomím pak mohou skončit sebevraždou. Podívejte se na film Modlitby za Bobbyho, kde je otázka homosexuality a hluboké víry probírána.

Proč Vás zajímá moje LGBT aktivita?

0/0
21.8.2017 18:22

J76i46ř51í 15M52í33k17a 7268492127960

Náboženstvím jsem myslel LGBT.

Ad urážky Jestli můžu doporučit, zkuste pripustit moznost,ze Vám vnitřní nejistota přitahuje takové reakce do života. Pisete,ze v práci je to v pohodě, tak už jste asi blízko. Názory takových lidí Vas nemusí zajimat... to je jejich problém. Chapu,ze se to snadno rekne,ale imho podobné věci tu na Zemi řeší mnoho lidí v tom či jiném směru. Tahle planeta je teď nemocná a je to výzva tomu všemu čelit. Jen chci rict,ze ve výsledku se sami sebe snížit můžeme jen sami.

Taky jsem si při studiích zažil formy posmesku apod. .. prostě jsem jim připadal asocialni... a taky jsem trochu byl..a i děti rostoucí v neuroticke civilizaci nebudou mít slitování. ten pocit se může pak přenášet i do pozdějších let.

0/0
21.8.2017 19:15
Foto

B26r70o70n39i93s45l24a60v 58G79a41b64r70y93š 2802679371

Vnitřní nejistotu nemám, psal jsem spíš o druhých, které je třeba chránit.

LGBT není náboženství, není to životní styl, není to móda, není to něco, co by stálo za chlubení ani za co by se měl člověk stydět.

Zrovna jsem viděl celý záznam akce, kterou uspořádali nacionalisté - ti tam třeba prohlašovali, že nebudou spolupracovat s Židy. Opravdu bych takové lidi nechtěl potkat. To už bych se bál o svůj život. A dost se stydím, že takoví žijí ve stejné zemi jako já. Milejší mi jsou už cikáni.

0/0
21.8.2017 19:32

J41i53ř12í 50M95í91k43a 7628822657900

Do mate proti cikany?

Tak to by se Vam asi nelibila scenerie ocividne neonacistu,cojsem videl.... jako treba ti,co sli prostredkem Namesti robubliky, a nadavali mi do fetackejch buzurentu. Ale nevim co tu to s tim.,....

0/0
22.8.2017 3:37
Foto

B80r39o65n50i61s43l15a43v 11G48a85b62r71y77š 2702939451

Jelikož mezi nimi žiju, vím, co je to za pakáž. Jsem sice ve svém bydlišti jen o víkendech, ale zhruba každý druhý se tam musí volat policie, protože nejsou schopní si v klidu vyřešit svoje problémy sami. Dělají bordel, odpadky hážou na ulici, jsou hluční. Jejich inteligence je dostatečná na to, aby si cigáro do huby šoupli správným směrem a zapálili.

To jsme na tom stejně, mně by nenadávali jinak.

0/0
22.8.2017 8:02
Foto

B81r80o21n71i64s79l84a94v 10G55a29b78r37y75š 2202789331

Pokračování:

Už jsem to napsal jinde. Podle mě čím debilnější důvod si někdo k násilí najde, tím by měl být trest horší, protože to násilí bylo zbytečné.

Uvedu příklad: když někdo bude léta fyzicky týraný, třeba žena svým manželem, a ta jednou ve zkratu vezme nůž a bodne manžela do zad, tak je to sice vražda, která by měla být potrestána. Jenže je třeba přihlédnout i k okolnostem, které ji k tomu dohnaly. Proto by měla mít menší trest, než je obvyklé. Všichni totiž budou vědět, jaký byl její manžel násilník a mizera. Ale když si někdo pro vraždu najde hloupý důvod, třeba že nosím brýle, že jsem tlustý, že jsem na vozíku, že jsem gay, že jsem zrzavý, že jsem plešatý, tak to je fakt zbytečné.

Přeberte si to, jak chcete.

0/0
21.8.2017 17:04

J78i29ř23í 89M12í37k88a 7468652877540

Nesouhlasim. Chapu pozici, ze ktere vychazite, ze nekde jde nasili tak nejak spis pochopit nez u jinych pripadu, ale jakmile tohle chce prenest k soudu, tak je prokazovani obtizne. A zradne.

Uvedu priklad, kdy uz se to tak pritom deje. Dva studenti. Holka a kluk na rande. Holka pobodala kluka. Soud ji trest zlehcil tim, ze ma pry dobre znamky ve skole, a ze pry muze byt prospesna pro spolecnost v budoucnosti (medicka).

+1/0
21.8.2017 17:11
Foto

B90r39o72n35i96s96l80a12v 54G29a25b58r80y54š 2612869851

Je fakt, že to prokazování motivu je prakticky nemožné, protože nevíme, co se druhému honí v hlavě.

V reálu to není taková tragédie, ale vždycky může být líp. Ovšem komentáře, které na toto téma kolikrát čtu, mi nahánějí hrůzu, protože nevím, jestli zrovna tohoto člověka zítra nepotkám a svou existencí, případně tím, že se budu držet za ruku s chlapcem, jej neurazím. Nechci mít strach se projevovat tak, jak se projevují heterosexuálové.

0/0
21.8.2017 17:19
Foto

M64i73l72o75š 82F48. 97P51e79c54h78a52r 3323341980915

„Jak je vidět, další člověk, který si myslí, že je kvůli své heterosexualitě nejdokonalejší lidskou bytostí, si z homosexuálů udělal univerzálního nepřítele, když už mu dojdou témata, na která by mohl nadávat.“

Obávám se, že lžete. Kdo „ si myslí, že je kvůli své heterosexualitě nejdokonalejší lidskou bytostí“? Vy někoho takového znáte? Nebo jen lžete?

+1/0
21.8.2017 20:07
Foto

B39r14o69n82i93s80l39a93v 18G33a14b63r69y42š 2442509501

Ano, třeba Vás. Jste heterosexuál a jasně to v diskuzi dáváte najevo tím, jak je to nepřirozené a shazujete všechno ostatní.

0/0
21.8.2017 21:48
Foto

M12i80l91o25š 78F17. 89P73e82c27h51a12r 3583321930265

Zase lžete.

0/0
22.8.2017 5:16
Foto

B66r50o49n90i13s90l83a43v 77G66a59b44r44y81š 2462209371

Jistě že lžete.

0/0
22.8.2017 8:03
Foto

M12i29l53o16š 76F59. 96P79e18c20h63a86r 3913581110195

Obracením slov druhého jako malej haran se pravdomluvným člověkem nestanete.

0/0
22.8.2017 8:13
Foto

B46r12o90n93i58s46l20a96v 58G47a22b57r54y39š 2112799411

Totéž platí i pro Vás.

0/0
22.8.2017 9:20
Foto

M73i56l13o49š 19F89. 90P52e21c94h80a29r 3553841170575

Byl jste přistižen při lži; šlápnul jste do měkkého a ještě se v tom stále matláte. Máte toho zapotřebí? Přečtěte si, prosím, toto vlákno a zkuste najít pro svá nařčení důkazy. Nemáte je, protože jste lhář.

0/0
22.8.2017 15:14
Foto

B34r97o78n54i25s77l65a18v 56G57a39b47r49y34š 2782199821

Máte zapotřebí mě takhle napadat?

0/0
22.8.2017 15:19
Foto

M55i27l12o96š 68F36. 22P10e51c47h51a39r 3763121610145

Vy jste lhal, za své lži jste se neomluvil a já že vás napadám? 8-o

To už je dost slušná oprsklost. Rv

0/0
22.8.2017 17:02
Foto

B98r30o40n31i34s25l94a90v 94G92a61b60r53y13š 2862259701

Jen jsem se Vám přizpůsobil. Nic víc, nic míň.

0/0
22.8.2017 17:12
Foto

M46i10l66o15š 59F65. 70P66e54c73h40a24r 3773781540765

Jak přizpůsobil? Vy jste lhal, i o mně jste lhal. Já o vás ne. Omluvíte se mi za své lži? Stále máte možnost. Jestli si ale myslíte, že je lepší drzé čelo než poplužní dvůr, jestli si berete příklad z lidí jako je náš prezident – nikdy se nikomu za nic neomlouvat, tak si to užijte.

0/0
22.8.2017 17:24
Foto

B42r49o14n47i86s58l39a32v 21G12a74b73r60y56š 2472609351

Z hradního lihovaru si příklad fakt neberu.

Pokud vím, začal jste si Vy u jiného článku, kdy jste se vrazil do naší konverzace a vyčítal mi, že jsem pánovi ještě neodpověděl. Kdybyste napsal aspoň něco k věci, ale Vy mě napadnete za to, že jsem nenapsal odpověď. Chcete to připomenout?

0/0
22.8.2017 17:35
Foto

M67i40l12o93š 98F48. 63P69e63c79h51a64r 3753261240165

Aha, takže když po vás chci, abyste své tvrzení zdůvodnil, považujete to za napadání? Vy jste fakt kouzelnej.

Ale trochu odbočujete. Napsal jste o mě, že lžu. Dokažte to, nebo se omluvte.

0/0
22.8.2017 18:25
Foto

B82r20o62n82i76s83l87a69v 44G92a56b89r95y15š 2972359791

Točíme se pořád dokola a už mě to nebaví.

0/0
22.8.2017 18:44
Foto

M87i19l48o52š 82F43. 11P49e77c33h77a87r 3673441850605

Tak se mi omluvte a přestaneme se točit.

Napsal jste – a potvrdil jste, že tím míníte mne, že jsem „kvůli své heterosexualitě nejdokonalejší lidskou bytostí“ – první lež; nikdy jsem se nepokládal za dokonalého a kvůli sexuální orientaci ani za lepšího než druzí.

napsal jste – a potvrdil jste, že tím míníte mně, že „si z homosexuálů udělal univerzálního nepřítele, když už mu dojdou témata, na která by mohl nadávat“, což je vaše druhá lež. Homosexuály nepovažuji za své nepřátele, takže nevím, proč bych na ně měl nadávat. Vymezuji se proti LGBT lobby, proti aktivismu okolo pochodu „hrdosti“ – ať se ho účastní i mnozí heterosexuálové.

Napsal jste: „jasně to v diskuzi dáváte najevo tím, jak je to nepřirozené a shazujete všechno ostatní“ – ano, homosexualitu za nepřirozenou považuji, ale jednak to nic nevypovídá o vašich lidských kvalitách (nemůžete za to), jednak tvrzení, že shazuji vše ostatní, je již třetí vaše lež.

Tak co, postavíte se ke svému lhaní čelem jako dospělý člověk? Nebo se jako lidé, o nichž mluví MUDr. Hnízdil jako o psychopatech, nikdy a za nic ze zásady neomlouváte?

+1/0
22.8.2017 18:56
Foto

B67r77o45n84i76s57l83a52v 41G58a15b90r73y72š 2572819251

Omlouvat se umím. Ale Vám nikdy. Člověku, který homosexualitu považuje za nepřirozenou a sám sebe díky heterosexualitě považuje za něco lepšího, se omlouvat nebudu. Nepotřebujete ji. Tím končím.

0/−1
22.8.2017 19:04
Foto

M83i87l16o74š 63F98. 75P60e43c98h59a19r 3813761580705

Sedíte si na uších? NIKDY jsem se nepovažoval pro svou heterosexualitu za něco lepšího. Neustále omíláte tu svou lež a jako arogantní zbabělec se neomluvíte. Proč? Připadáte si lepší? ;-D

+1/0
22.8.2017 20:22

M38a38r37i61e 50B12r40e35t95h20o33v38á 2195742156743

Horner vam udelal dobrou reklamu :-)

+7/0
20.8.2017 22:48
Foto

M95a71r82t56i79n 85B14r77a69u33n 2434587331429

Vsiml si vas pan Horner a protestuje... Asi nepochopil

+10/0
20.8.2017 22:05

M58i81c56h30a45l 43Z30á29k74o80u56c80k77ý 2524754471511

Ostatně snad jako vždy:-)

+2/0
20.8.2017 22:28

Z67b93y84š23e19k 92H11l90i51n34k58a 3911263680813

Já zas protestuji proti tomu, aby Horner vůbec jakkoliv protestoval, když nic nechápe. ;-D

0/−1
20.8.2017 22:35
Foto

M11i62l61o50š 81F88. 38P70e53c75h96a11r 3983971170605

Navíc ten statečný hoch nepovolil pod svým „článkem“ diskusi. Vyhrožovat ale umí. Prý nechce „s takovými příspěvky sdílet jeden prostor!“ – opustí Idnes (nebude mi chybět), nebo podá trestní oznámení? U tohoto křesťanského pokrytce bych se tomu nedivil; jako křesťan se za takové lidi stydím.

+5/−1
20.8.2017 22:35

Z12b31y81š74e63k 48H29l48i87n54k39a 3921193710373

Ten pokrytec nemá s křesťanstvím vůbec nic společného. Ten obhájce všeho, před čím Bible jasně varuje.

+5/0
20.8.2017 22:42

R58a22d74e78k 25J90a34r64o61š 4387328410466

Horner a křesťan??? To je snad omyl???

+5/0
20.8.2017 22:58
Foto

M91a12r91t44i72n 55B69r43a92u27n 2624437221629

To ja jsem vetsi krestan nez on. I kdyz se mi ted jarmulka krouti udivem.

+4/−1
20.8.2017 23:11

S58i45d61n81e48y 48S87i34s29k91a 3697772662295

R^

0/0
20.8.2017 23:40

S46i41d17n82e36y 95S52i46s57k45a 3257662242295

Jeste nejsi ztraceny pripad ... ted jeste kousek sunky a je to ... ;-D

+1/0
20.8.2017 23:41

M56i26r80e78k 71P37i13n92k70a58s 7962731137766

Já myslel, že jste příznivec Alisteira Crowleyho a souhlasíte s textem skupiny Behemot " eradicated root of Israel ". A 4 samospravedliví křesťané Vám tady na tu kašpařinu skočí.

0/0
20.8.2017 23:46
Foto

M72a52r13t77i13n 23B56r85a55u60n 2844657831219

Pane Pechare skupinu Behemoth, pokud jste tuto mel na mysli neposloucham. Krome nekolika songu. Vami napsanou skladbu ale nenahrali. Anebo podobna stat v nekterem z jejich textu byla ale vytrhl jste to z kontextu. Pripominam obrovsky uspech teto skupiny na koncerte v Israeli

0/0
20.8.2017 23:57
Foto

M86a26r65t81i33n 67B76r12a20u90n 2154387261529

Jo a jsem priznivec Ferguse Crowleyho

0/0
20.8.2017 23:58

M70i57r84e61k 92P74i73n15k41a46s 7632101727706

Fergus nebo Alister - oboje stejní magoři. Tady je text klipu pod Vaším blogem http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/behemoth/blow-your-trumpets-gabriel-529411 . Podobnými hudebními a textovými s...i ( dejme tomu slátaninami ) nás častujete pořád. Jste pro mne nedůvěryhodná osoba a tím končím.

0/0
21.8.2017 19:31
Foto

M70a30r92t15i53n 90B16r53a92u25n 2504447101699

A vy opravdu věříte, že mně zajímá, jestli jsem pro vás důvěryhodný nebo ne? Já vás kromě toho ničím nečastuju, protože vás nenutím na mé blogy chodit a otevírat doprovodná videa. A jestli jejích obsah nechápete, podobně jako jste absolutně nepochopil text Behemoth, i když ho tam máte i v Češtině, tak to spíše svědčí o problému u vás a nikoliv u mně. Mimochodem, ani vám nedošlo, kdo je Fergus Crowley, že? Jinak byste takový nesmysl nenapsal.

0/0
22.8.2017 3:11

M41i22r71e74k 96P13i24n96k75a33s 7712181477806

Kdo je fiktivní postava Fergus Crowley jsem si dobře zjistil, proto ten den zpoždění odpovědi. Na Vaše blogy už opravdu většinou nechodím. A je otázka, jestli něco nechápu nebo Vy totéž neumíte vysvětlit či mlžíte. Komu není rady, tomu není pomoci. Doufám, že už se do žádné debaty spolu nedostaneme.

0/0
22.8.2017 6:21
Foto

M83a28r27t32i94n 15B41r88a96u98n 2834357461269

No to je pak problém, když píšete o někom, a teprve poté si musíte téměř 24 hodin zjišťovat, kdo to vlastně je. Ono to asi bude stejné s tím textem Behemoth. Ale pravdu díte s tím, že komu není rady, tomu není pomoci. Proto asi pořád trváte na svém. A nevím proč bych měl něco vysvětlovat? Chytrému napověz... další část si můžete opět pracně zjistit.

0/0
22.8.2017 16:17
Foto

M63a68r21t58i73n 14B72r29a73u88n 2134697561729

A jen úplně na okraj, připomínáte mi jednoho prostoduchého církevního hodnostáře v USA, který po premiéře filmu Exorcist začal volat po jeho zákazu jako propagace Satana. V diskusi se jej pak ptali, jestli ten film viděl a on přiznal že ne ale že viděl ukázky. A tak mu bylo vysvětleno, že onen film je přesný opak a že právě satanské zlo ukazuje a varuje před ním. Onen pán pak byl za hlupáka, podobně jako jeho následovníci na Slovensku před léty, kteří před vystoupením kapely Black Sabbath se shlukli před halou a modlitbou prosili Boha, ať těm satanistům vypne elektřínu. Totiž, pokud někdo zpívá o zlu, neznamená to nutně že ono zlo propaguje. Jak jsem napsal, kapela Behemoth není můj šálek čaje, protože nesouhlasím s některými jejích, respektive s Nergalovými postoji. Přesto onen song, jehož část, vytrženou z celku jste zde, vrazil, není tím, co zde prezentujete.

0/0
22.8.2017 16:32

M54i69r43e44k 52P34i68n73k96a27s 7482941387526

Zase jste kluzký jak had - já férově přiznám, že kdo je F. Crowley jsem hledal a Vy to hned zneužijete proti mně. Navíc si myslím, že jste se opravdu původně hlásil k A. Crowleymu a s Fergusem to byl jen úhybný manévr. Ale i kdyby to tak bylo, zřejmě to zapřete. A nevím proč píšete o části songu, když jsem klip viděl celý a našel si celý text. Taky připouštím, že Nergal je obyčejný pozér ( a dobrý muzikant ), jako většina metalistů. A až nějaký slabodušší týpek vypálí kostel, tak od toho dají ostatní ruce pryč. I tu kritiku církve bych chápal, ale pokud máte židovské kořeny, tak nevím, jak můžete šířit klip, který je napadá. O propagaci sodomie nemluvě.

Vývoj situace mi dal za pravdu - administrace blog p. Míky stáhla z hlavní stránky, provokativní záhlaví předělal a teď v diskusi už vystupuje celkem kultivovaně. Teď ještě jestli na smířlivou notu umíte naladit i Vy ?

0/0
22.8.2017 18:07



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.