Diskuse

A je to tu: důkaz, že Putin řídí vše na Západě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OJ

Zajímavý článek. Z reakcí stojí za povšimnutí, že ani jeden z kritiků nebyl schopen a ochoten polemizovat s obsahem. Například s tím leakem ze CNN, ani s těmi zabranými videi s upchlíky. Škoda že napřímo nenapíšou, zda považují videa za autentická, nebo jestli si myslí, že jde o rafinovaný Putinův trik... Já se třeba za to co si myslím nestydím. Oni zdá se ano.

4 0
možnosti
JM

J51i42ř63í 53M24í24k59a

2. 7. 2017 13:52

Už jsem si na to trochu zvykl. Přemýšlím, jestli se na ten Sputnik server přecejen nemrknu, když už to Jara Rank píše u každého článku, tak ať je to aspoň pravda

Ale obecně ta absence reakce na konkrétní tvrzení mě udivuje. Přínos diskuze vidím v utříbení si vlastního názoru v kontaktu s oponenturou, ne očekávat, že ten druhý ho kvůli mně změní. Může fungovat jako brzda, aby si člověk moc neulítl.

0 0
možnosti
JR

J33a81r81a 70R74a38n20k

1. 7. 2017 20:30

Zda se, ze ctete prilis casto SputnikRv

2 2
možnosti
JP

J15a89n 57P54a12l15l94a27s

1. 7. 2017 20:49

Ta videa jsou ze Sputniku?

7 0
možnosti
Foto

dost hloupý článek.

3 4
možnosti
JV

Já myslím, že jste hlavně vy, Putinem postižen.

Rv

6 4
možnosti
Foto

Putinem "praštená" je celá USA-EU, protože si s nim neví rady. Tady jaderný arzenál nepomůže.

3 4
možnosti
MS

Pochopitelně. Co taky čekat jiného od člena Vyvadilova "Přátel Ruska". :-P

10 2
možnosti