Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To by mě zajímalo, co je tak složitého nebo nevýhodného na tom natočit do sklenice místo piva vodu a prodávavat to o korunu levněji než to pivo.

1 0
možnosti
LH

Nekuřáci v této zemi jsou denně diskriminovaní.Na vojně když byla pauza na cigaretu, tak ti kdo kouřili, tam seděli, co jsme byli nekuřáci, tak

tamhle dojděte, tohle smotejte, zkrátka kuřáci se flákali a nekuřáci za

ně dělali různé věci.V každém zaměstnání,kde jsem pracoval, když se dva

kuřáci bavili a kouřili, tak se jim nic nestalo.Když se baví dva

nekuřáci, tak se flákají.ARGUMENT VŠECH MISTRŮ: "Ale oni přece kouří, vy se flákáte."

Známá bydlí v panelovém domě a nadává.Vrchní kuřáci

jim klepou popel na balkon (nemohou tam mít proto prádlo) kouř od

spodních kuřáků jde k nim balkonovými dveřmi do bytu a v létě nemohou

mít otevřené tyto dveře.Další známá žije v činžovním domě, kde kuřáci

chodí kouřit na chodbu.I v mrazech jsou otevřená okna a barák

promrzá.Kdyby alespoň z rodiny chodili všichni najednou kouřit, ale to se courají po hodinách a tak jsou ve všech patrech na chodbách pernamentně otevřená okna.Viděl už někdo, že by kuřák na zastávce MHD či u vlaku odhodil vajgla do odpadkového koše? Ne, to ho hodí na zem, nohou zašlápne a vajgla na botě nese dovntnitř.A to ještě honem potáhne a kouř už vyfukuje v autobuse či vlaku. Vždy se říká, že svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého.Tak proč kuřáci moji svobodu omezují na každém kroku?Když mně více kouří komín, tak je zle, ale kuřák na své zahradě kouří a mně to obtěžuje.Jestliže někdo namítne, že mám jít tedy jinam, tak proč nejde ten soused jinam když mu pod nos kouří můj komín? .Nekuřácké prostory v hospodách.Nenechte se vysmát.Ano, jsou tam dveře, ale číšník nese plnou náruč jídel, dveře nechá otevřené.Zrovna tak je to s pitím.Mezi tím někdo zavolá, že chce platit a dveře jsou třeba deset minut otevřené.A tomu říkají UTZAVŘENÉ PROSTORY PRO NEKUŘÁKY? A další věc.Ano, někde se při obědech nekouří, ALE ZKUSTE NAJÍT HOSPODU KDE SE NEKOUŘÍ PŘI VEČEŘÍCH.Od 18ti do 21hodin takovou hospodu nenajdete.

0 0
možnosti
JM

J92i56ř92í 53M97í38k84a

11. 12. 2015 18:43

Svoboda druhýho končí tam, kde je mi ukradená :-)

Myslím, že si do kouření promítáte nějaké konkrétní lidi. Mezilidské vztahy zákaz kouření nenapraví. Do nějaké míry je vhodné ochránit ostatní před kouřem, ale zásahy do těchto svobod je myslím nutné dělat velice citlivě.

Nekuřáckých hospod je mnoho. Horší je to asi na vesnici nebo malém městě. Absence nekuřácké hospody je pak daň za svobodu. Já jsem příznivec bezmasých jídel, ale taky bych byl proti tomu, aby stát nutil mít 50% bezmasých jídel či dokonce veganských. Jedním z řešení je uvařit si takové jídlo sám.

3 0
možnosti
JM

J67i70ř88í 14M17í66k60a

11. 12. 2015 17:52

Ano, takové uvažování by tam jedině dávalo smysl. Na druhou stranu hospodského zajímají tržby, ne jestli někdo nadává, ne? :) Pokud by to udělal iniciativně sám, ubylo by hostů, oproti tomu, když to udělá na příkaz státu? Nevidím tolik do lidské psychologie, ale myslím, že by v tom nebyl rozdíl.On sám údajně nemá obavy z úbytku hostů, tak mi to nějak  nedává smysl.

2 1
možnosti
VK

Mám mezi kamarády dost kuřáků a navštěvujeme běžně nekuřácké restaurace. Nevyhýbají se jim a dokonce si to pochvalují. Já myslím, že se hysterčí pro nic. Ti kuřáci, se kterými mluvím, jsou s tím již stejně smíření a někteří to spíše vítají. Vykouří méně a mají lehčí kocovinu.

4 6
možnosti
VK

Když máte ve vsi jednu hospodu, je lepší pro hospodského, když zákaz přijde tzv. zhora. Kouřící si zanadávají na poslance a ne na hospodského. A co se týká pokladny, já lístek v naší hospodě opravdu požadovat nebudu. A nejsem sám.

5 2
možnosti
ZJ

Situace po vyhlášení zákazu kouření v hospodě:

1. místo ní vznikne klub pouze pro členy (při vstupu dostaneš přihlášku).

2. kuřáci si udělají vlastní nálevnu (třeba v hasičské zbrojnici, u Franty v garáži a pod)

3. hospoda bez náhrady skončí.

A kde se budou zastavovat cyklisté na kohoutkovou vodu?

Nikde. Musí jím stačit čistý vzduch.

8 1
možnosti