Osobní

Jiří Míka

Čas na sobotní chvilku youtubu

Vybral jsem některé humorné provokace. Jeden velmi zajímavý díl "Jistě, pane ministře", dle mého, velmi věrně zachycuje mentalitu Evropské únie a mentalitu jiných a jiných vládnoucích těmto jiným, kteří spolu s jinými vládnou všem, kteří nejsou jiní. Elita, která vládne. O tom nám závěrem více poví pan Alec Baldwin ve své reklamě na Hulu o televizi.

30.5.2009 v 22:01 | Karma článku: 14.03 | Přečteno: 1819 | Diskuse

Jiří Míka

Jsem demagorg?

Nekteri tvrdili, ze nejsem schopny pripustit, ze se pletu. Dokazu, ale zatim co se tyce tohoto meho blogu k tomu nebyl duvod. V nekterych pripadech jsem to ale uz driv udelal, tedy pripustil omyl. Me ale pripada, ze problem vezi jinde.

29.4.2008 v 19:18 | Karma článku: 16.66 | Přečteno: 1865 |

Jiří Míka

Predsudky

Mel jsem negativni zkusenost s Ukrajinci a na mesic dva jsem podlehl dost xenofobnim nazorum, protoze jsem tak prisel k zrejme tristive zlomenine prstu (asi po padu na zem) a nejakym odreninam a modrinam na hlave, kdykoliv jsem potreboval s necim tou rukou manipulovat mi bolest pripomnela tu mou neskutecnou hloupost

16.3.2008 v 14:54 | Karma článku: 17.44 | Přečteno: 2516 | Diskuse