Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak je vidět, další člověk, který si myslí, že je kvůli své heterosexualitě nejdokonalejší lidskou bytostí, si z homosexuálů udělal univerzálního nepřítele, když už mu dojdou témata, na která by mohl nadávat.

Rozepsal jste se hezky, pravdivost napsaného si ze své pozice nemohu nijak ověřit. Ale nikde jsem si nevšiml, že by se tak bouřlivě probíraly prohřešky heterosexuálů, kteří przní děti už teď a právě teď maří jejich životy. Proč se stejnou vervou nepíšete o opilých heterosexuálních rodičích, kteří nezvládají výchovu svých dětí? Proč nepíšete o ženách, které ukládají své děti do babyboxů? Případně je nechají umřít někde na poli nebo v popelnici?

Využil jste svého práva na názor a řekl, že jsou homosexuálové úchylové. Já si to samozřejmě líbit nenechám, také využiju svého práva na názor a řeknu, že jste omezený primitiv. Předpokládám, že se Vám to asi líbit nebude. Taky si nenalhávám, že nezůstanete jen u této urážky a svá práva na názor budeme využívat stále dokola.

Přitom já proti heterosexuálům vlastně nic nemám, mnoho z nich jsou mými přáteli a respektují mě, stejně jako já zase je. Navzájem si pomáháme, navzájem se svěřujeme, jejich děti netrpí, s ničím nemají problém. Jen Vy a Vám podobní ano. Mohli jsme spolu vycházet. Ale vybral jste si tu horší možnost, protože se nutně potřebujete s někým prát. Tak si tady navzájem budeme trpčit život. Jste s touto vizí spokojený?

0 0
možnosti

Klasika. Vy zase bijete černochy...

0 0
možnosti
Foto

Horner vam udelal dobrou reklamu :-)

7 0
možnosti
Foto

Vsiml si vas pan Horner a protestuje... Asi nepochopil

10 0
možnosti

Ostatně snad jako vždy:-)

2 0
možnosti

Karma a sdílím. Přesně z těchto důvodů jsem byl nucen se nekompromisně odstřihnout od tzv. nové levice, neb jsem pochopil, že to nejsou žádní liberálové, ale skrytí totalitáři. Jsem od narození slepec, ale naprosto mě děsí tzv. divoká inkluze. Považuji se za bisexuála, ale nesouhlasím s kriminalizací tzv. hanobení sexuálních menšin a s výrobou dětí odsouzených již od počátku nepoznat svou biologickou matku či otce, viz náhradní mateřství nebo anonymní dárci spermatu, to považuji za naprostou zvrhlost, to zlatí maďarští/polští konzervativci, rozhodně lepší než neomarxističtí propagátoři morální dekadence..., i když já odmítám jakoukoli cenzuru, ať už tu neomarxistickou, nebo tu vyhroceně národoveckou či klerikální..., ovšem raději ony staré tradiční hodnoty se všemi nedostatky než genderové školky, kde jsou normální děti vedeny k tomu, aby si sami polibosti vybraly, jestli chtějí být chlapeček nebo holčička, to je něco naprosto zrůdného, ani 40 let komunistické totality nás natolik nedokázalo demoralizovat jako neomarxisté západní Evropu a severní Ameriku svou strategií represivní tolerance a dlouhého pochodu institucemi.

4 0
možnosti

Vy jste zažil i klerikální cenzuru? Jaká to je?

0 0
možnosti

Ty videa, to je vazne des...Pseudohumaniste prekracuji svoji vlastni ubohost.

3 0
možnosti

P65e17t26r 54B22u58r21i17a26n

20. 8. 2017 20:54

Výborný článek, karma.

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS