Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Opět s vámi v podstatě souhlasím. Jen jako vždy z "druhé strany". Nikdo totiž neví nic jistě. Nikdo. Ani VY ani ONI. Jediné co můžete dělat je sledovat kdo co dělá a pokud se vám to líbí tak ho podporovat. Nemám rád rusko za to jak se chovalo vůči nám, ale jelikož nyní dělá pravicovější politiku než západ v podstatě mu fandím. Dám vám příklad z praxe. Naši sousedi mají v domě rozvaděč UPC. Když jim ho tam dávali , před lety, dali jim za to internet zdarma. Jednoho dne jim ho dávat přestali. Sousedé jim od té doby neumožňují přístup do svého domu, tedy k rozvaděči. Jelikož je vše špatně (né-li vůbec) ošetřeno smluvně i právně, ani jedna strana se nesoudí. Problém je v tom, že i když se sousedy jinak vycházíme skvěle, čas od času máme problém, když si některý z našich nájemníků chce zřídit internet. UPC jim ho není schopna oživit, protože nemůže k rozvaděči. Na jedné straně s postojem sousedů k UPC naprosto souhlasím, na straně druhé mně tím postojem neuvěřitelně štvou. Tedy i když s někým "ideově" souzním, může mně štvát tím co dělá. Tedy i např. na rigiditu jakéhokoliv druhu má její autor stejné právo jako vy na liberalitu. Pokud někdo překročí zákon a autorita jež zákon vydala ho dostihne má smůlu. To je jediné co platí. Vše ostatní jsou vlnky, které většinou vyzní do ztracena. Jediné co vždy platí je zákon silnějšího. Západ je nyní díky bohu silnější.

0 0
možnosti
Foto

Prosím, řekněte nám na rovinu - patříte ke Svobodným nebo je podporujete?

Pokud sledujete články, blogy a diskuse, jistě jste si povšiml, že jsou lidé, co zpochybňují i prověřené přírodní (fyzikální) zákony. O základech logiky nemluvě, ba i obyčejná matematika (kupecké počty) dostane na frak.

Jistý bloger si klidně použije zfalšované mezinárodní dokumenty, aby tím podpořil své pomatené představy. Další vezme fotky z filmových hororů a prezentuje je jako důkaz zvěrstev některé strany nějakého konfliktu.

Nebylo by tedy lepší mluvit o cílených desinformacích a lživé propagandě?

O piruetách pana Macha se toho už napsalo dost. On šel do EP bojovat proti EU, avšak peníze z evropského měšce mu přitom nepáchnou.

0 1
možnosti
JM

J19i19ř27í 97M29í80k66a

22. 9. 2014 16:44

Svobodné by se asi dalo říct, že podporuju, i když nejsem člen ani nijak jinak aktivně zapojen v té straně. Možná jste si ale všiml můj banner na server reformy.cz se Svobodnými částečně provázaným. No stěží jsem nezaujatý, ale prostě do velké míry je mi ta strana sympatická podobně jako Piráti, kteří jsou přitom stranou velice odlišnou. Ne pro mě ale. A když se na demonstraci proti cenzuře v ČR před volbami sešli Piráti a Svobodní před budovou Kongresového centra, přišlo mi to symbolické, že podobnost existuje, a přišlo mi i složením těch, co tam přišli.

Cílené dezinformace jsou specifické, ano. Moc nevím přesně, co se ptáte, ale dost jsem se pozastavoval nad relativitou poznání jako takového? A ostatně lze i rozporovat gravitaci dle některých "New Age" nauk o roli pozorovatele v kvantovém světě, kde gravitace je pouze kolektivní dohoda, která funguje podvědomě, aby jsme si ji nemuseli aktivně vsugerovávat se strachem, že odletíme někam do Vesmíru, pokud o ni zapochybujeme. :)

Ad přijímání platu EU poslance. Upřímně řečeno by pan Mach musel být blázen, aby ty peníze nepřijal. Jako pokrytectví mi to nepřijde, ani jeho ochota se europoslancem stát. Vám to přijde pokrytecké?

Tohle mi přijde trochu zvláštní kritika, když lístek na nějakou párty/koncert může stát i několik tisíc, a pak řekněme někdo udělá seminář o nějakém duchovním tématu, a někteří se podivují, že to není zadarmo, nebo jak je to drahé. I když teda některé ceny mě tedy taky překvapí.

0 0
možnosti
PV

Dobry den, bez ohledu na to, na kterou stranu bych se ve sporu EUxRFxUA postavil, tak bych se konecne chtel dozvedet, o kterych konkretnich "celních přirážkách vůči Rusku" narizenych direktivou EU, to pan Mach mluvil? Pod jeho clankem jsem na toto tema vedl delsi debatu a stejne jsem se nedozvedel jedinou konkretni vec, pominuli docasne clo na vyrobky zbrojniho prumyslu, ktere jsou vyvolany aktualnim sporem mezi RF a UA a po jeho ukonceni skonci. Mohl byste mi to vysvetlit vy, kdyz to na me pusobi jako cerveny hadr na byka.

0 0
možnosti
JM

J16i93ř26í 58M85í33k73a

22. 9. 2014 16:30

V tomhle podrobnosti neznám. Myslím ale že to nemá co dělat se sankcemi.

To jak může EU zatočit s exportem/importem je myslím vidět na ČR u cukru, bramvor, jablek... (a u Uk je nyní debatována jakási Asociační dohoda, což je něco jiného než být v EU, jak to chápu), takže si skutečně nejsem jistý, že Ukrajina opravdu EU potřebuje pro jejich blaho.

0 0
možnosti