Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ač pravičák souhlasím s vámi. Já se prezidentské volby nezůčastnil. Pravice nepostavila kandidáta který by stál za to tam jít. Nicméně přesto, že vím že od Zemana pravičák nemůže nic dobrého očekávat, jsem rád že to byl on. U knížete mi vadilo to, jak se podbízel lůze. Ač příznivce pankáčů za komoušů, ne tak již dnes, se u mne představitel aristokracie schodil svým kamarádíčkováním s pussy riot a podobně... prostě nemám rád přetvářku. Zeman aspoň netvrdí že není to co je. Kdyby byl kníže řekl, jsem pro pravici volil bych ho. Sice by taky prohrál, a možná o víc, ale zachoval by si tvář.

0 0
možnosti

to o tom fašismu je pěkná hovadina. M.Pátková má pravdu, je to podle úderných jednotek a svazky jsou italsky "fasces" a nikoli "fascet". Fašismus jako takový je spjat s historickou epochou a od války se už nikde neobjevil, jenom se často používá jako politická nadávka, když chceme někoho dehonestovat, nebo když chceme strašit..

0 0
možnosti

J25i56ř82í 12M89í41k46a

23. 3. 2013 19:21

"Fascet" je moje počeštění toho slova. Jinak viz. http://cs.wikipedia.org/wiki/Fasces

nebo lépe obšířněji v http://en.wikipedia.org/wiki/Fasces . Co se týče rozdílu mezi "fascio" a "fasces" jde podle mě o stejný kořen slova. 

Myslím, že tady uvádím jen veřejně dostupné informace.

0 0
možnosti

Slovo fašismus bylo odvozeno od názvu bojových oddílů fasci di combatimento v Mussoliniho Itálii.

0 0
možnosti
Foto

ano, také se domnívám, že současný systém má v sobě zabudovány fašistické prvky ...

2 0
možnosti