Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

misticjoe

29. 7. 2009 15:40
ech... to horko

chtěl jsem napsat: "Až třeba naočkované ženy (dnes ještě děti) za 20 let zjistí..."

0 0
možnosti
M

misticjoe

29. 7. 2009 15:38
mno, pravda bude opět napůl cesty

Faktem je, že vakcíny proti rakovině děložního čípku se mi nezdají. Zvlášť, když člověk použije google a nechá si vyhledat ty "zaručeně celosvětově ověřené přípravky", kterými nás krmí v reklamách, tak zjistí, že se odkazy na ně vyskytují v lepším případě jen na stránkách z východní evropy (abych byl spravedlivý, u jednoho produktu jsem viděl i francouzské stránky)...

Otázkou zůstává, zda ten australský je ten samý produkt s jiným jménem, ale od stejného výrobce, nebo něco úplně jiného. A ať se ne mne nikdo nezlobí, rok testování u takového proudktu mi přijde sakra málo. Až třeba naočkované ženy (dnes ještě děti) zjistí, že jsou například neplodné nebo jim očkování způsobilo jiné obtíže, bude pozdě nahánět viníky, protože daná firma samozřejmě už dávno existovat nebude...

0 0
možnosti
ZK

Nomen O

29. 7. 2009 14:48
Zmatenost

S takovýchto poznání po přečtení je člověk zmatený, čemu věřit a čemu ne.  Pouze z vlastní zkušenosti vím jen jedno: Když neberu žádné ty prášky proti čemukoliv, cítím se skvěle. Začnu-li užívat ku příkladu farmaceutický lék proti zvýšenému cholesterolu, tak je mi příšerně.  Ani nemluvě o mém ischiasu, na který jsem dostala typické injekce, které se dávají kdekomu a na cokoliv a po kterých jsem měla větší bolest sedacího nervu. Takže trpělivě se léčím onou trpělivostí, nic nepřeháním a jsem v pohodě. K injekcím jsem měla vždy a nevím proč zásadní nedůvěru. MOžná se mýlím , ale je to tak..Jde-li o závažnou chorobu, tak je samozřejmé odevzdat se do rukou odborníků.

Přeji všem všechno dobré a snad i lepší vyhlídky na život na naší krásné planetě.

Hezký den.EU[>-]

0 0
možnosti
JK

Terrurek

29. 7. 2009 14:42
to je lidem jedno

volit budou podle toho kdo jim naslibuje mensi dane.

0 0
možnosti