Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
WD

wildge

8. 10. 2008 13:45
Kristova noho

To je blabol.

0 0
možnosti
MH

Helena1

6. 10. 2008 9:33
Budu o tom věcně přemýšlet večer,

ale formálně prosím vás, než něco pustíte do internetu, projeďte text nějakou kontrolou pravopisu a překlepů (třeba ve wordu) máte jich tam hodně.

0 0
možnosti
K

Killingworth

6. 10. 2008 3:05
Precetl jsem to cele....

......a mam o cem premyslet na dlouhou dobu! To splynuti je fascinujici!R^R^R^

0 0
možnosti
PK

dolch

5. 10. 2008 23:02
Zajímavý článek

nezvládl jsem to přečíst celé a nevím, jestli se k tomu ještě vrátím, ale určitě je to zajímavé. V podstatě o něčem podobném psal tady už kdysi pan Vašíček, když vyjádřil myšlenku, že vědomí není produktem hmoty. Zdá se, že tento článek popisuje něco podobného, i když z poněkud jiného úhlu. Já osobně se k tomu přikláním.

Na toto téma by se mohly vést nekonečné diskuse. Například je vážka měřící zařízení nebo ne? Lidské oko a další smysly bezesporu jsou, ale zvířecí? Nebo jsou hodnoty naměřené automatem už ty změřené, nebo se jimi stanou až v okamžiku, kdy si je prohlédne člověk?

0 0
možnosti
RB

erben3

5. 10. 2008 22:25
.

Hodně zajímavý článek. Opravdu jsem ho dočetl až do konce, i když 22:15 hodin v noci a únava mého kvantového vědomí mi ho dovolila vstřebat jen z větší části :-) Je to hodně zajímavé téma k zamyšlení a hlavně přemýšlění. Karma.

0 0
možnosti