Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vše naopak

Tak si to shrňme. Zdá se, jakoby v tomhle světě bylo snad vše naopak. Lidi volí politiky, aby na ně pak nadávali. Platí daně, ale jsou nespokojeni, že ty peníze stát promrhává resp. rozkrádá. Nicméně ty samé politiky pak zvolí znova. Říká se tomu systém. Skoro vše je na hlavu. Bojíme se smrti - jediné jistoty, kterou ale máme. Západní kultura považuje smrt za tabu.

V dětství mi bylo říkáno, že některé věci pochopím až budu starší. A nech to koňovi, ten má větší hlavu. Nechal jsem to koním tedy. Svět dospělých pro mě byl dost nejasný. Zpravodajství v televizi mi přišlo nudné. Nechápal jsem, proč rodiče dávají přednost zprávám namísto večerníčku. Zprávám jsem nerozuměl, o čem se ti pánové politici baví. Nicméně dodnes mi připadá, že výrokům politiků v médiích moc nerozumím. Jakoby to bylo tak odborné, že tomu nemůže rozumět jen tak leckdo. Musí to být velmi chytří pánové.

 

Nechápal jsem, co se to občas řeší s jakými drogami. Někdy totiž byly v televizi záběry zátahu policie na překupníky těchto drog - nějakého prášku. Nerozuměl jsem, co je na tom tak strašného, když takové lidi pak odvádí armádně vybavené jednotky policie. Jako kdyby šlo o něco srovnatelného s vraždou. Moc jsem těm drogám nerozuměl, ani nad tím moc nepřemýšlel. Později jsem se na protidrogových přednáškách pro školy dozvěděl, že drogy by bral leda tak blbec. Nedopadá to dobře. Nezakazoval bych je, ale nechápal jsem, proč to někoho láká. Řekl jsem si, že nikdy žádný drogy určitě brát nebudu.

Moje překvapení bylo, že když jsem se s některými feťáky setkal, nepřišli mi jako trosky. Vlastně by mi na nich nepřišlo nic divného, kdyby se se nezmínili, že kouří tu ano marihuanu. Tato díra v teorii o nebezpečnosti drog mě začala vrtat hlavou. Natolik, že jsem tehdy nažhavil modem a Altavistu (tehdy rozšířený vyhledávač jako dnes Google) a dohledával informace o drogách. Dost mě u toho zaujaly texty o LSD. Natolik, že jsem po půl roce rozmyslu nakonec jedno takové LSD obstaral a zfetoval se jím.

Jakobych se tím vrátil Domů. Do povědomého místa, které jsem nevěděl identifikovat, odkud to "místo" znám (pocity a vizuálně viditelné tepání nebo dýchání stěn a všeho okolo). Musím říct, že druhý zážitek mě ale velice vystrašil. Zejména proto, že jsem se tím sjel doma s rodiči vůkol. Chytla mě panika. Zapnul jsem rádio a hledal nějakou uklidňující hudbu. Věděl jsem, že dělám "zapovězenou" věc. Nemohl jsem nikomu říct, že a proč panikařím. Z rádia se linul jazz a neshledával jsem ho moc uklidňujícím. Lehl jsem si na postel a na stropě vidím všelijaké fraktálové vzory dýchající jako vše okolo. Raději jsem oči zavřel. Začal jsem se věnovat dýchání. Měl jsem pocit, jako když kolem sebe (hlubokým) dýcháním rozšiřuju uklidňující bublinu poskytující ulevující pocit lehkosti. Scénérie vyjevující se při zavřených očích mě začala znepokojovat strachem, že začínám příliš "ulétavat" a bůh ví kam. Raději oči zas otevřel.

Celý ztřeštěný zážitek by se dal popisovat obšírně na několik stran a trval ještě dalších asi 30 hodin. Byl vesměs příjemný. Až na onen zmíněný začátek a ke konci, kdy jsem dostal strach, že už se možná nevrátím na zem (psychicky). Byl jsem děsně ospalý, ale měl strach zavřít oči. Nicméně tato nepříjemná úzkost mi tehdy poskytla myslím velmi cenné uvědomění, jak všechny do tehdy "problémy" mého života se jevily malicherné. Náhle tu byl totiž větší problém. Ale i napojení na vnitřní sílu. Jakoby se ezoterické a duchovní záležitosti staly náhle bezprostřední realitou. Vesmír již nepůsobil jako chladně nahodilý, ale mající svou vlastní inteligenci. Vše protknuté láskou. Ale zážitek mi dal i za vyučenou. Když jsem se druhý den probudil střízlivý, připadal jsem si jako znovuzrozený. 

Rozhodně jsem dlouho po něčem takovém znovu netoužil. I mi přišlo, že si stačí ty zažité poznatky zapamatovat. Nechci tu svým textem nijak propagovat užívání ilegálních drog, ale přecejen mlčení v této oblasti asi ničemu nepomáhá. Drogy jsou tabu. Vzhledem k nedávnému výročí smrti vynálezce LSD, dr. Alberta Hoffmana, je možná i vhodné se nad touto látkou pozastavit. Dr. Hoffman nebyl žádný feťák a tuto látku vynalezl úplným omylem. Nedobrovolně se omylem intoxikoval. O svých zážitcích napsal knihu LSD - mé problémové dítě, kde hovoří o duchovních poznatcích, které mu ukázaly zcela nový pohled na svět, jenž mu připadal povědomý některým mystickým zážitkům z dětství.

Ano, zdá se, že tento a podobné stavy jsou svým způsobem návrat do nepopsané dětské nevinnosti. Když jsme ještě neměli žádná zafixovaná dogmata o světě. Žádné nálepky nebo předsudky. Možná tu některému čtenáři připadá, že brát něco takového může jen blázen, nicméně musím podotknout jednu věc. Zapnout si v tomto stavu televizi. Vidět, co se tam normálně vysílá, vypadá naopak jako šílený ten náš "racionální" svět. Vyvolává to smích. Jako šílený cirkus. 

Tehdy jsem si také uvědomil, že mi systém lhal. Drogy nejsou apriori špátné. Stát by neměl nikomu nařizovat, jak si může řídit své vědomí, dokud tím nikomu neubližuje. Když pominu ono LSD, tak je tu i psilocybin v houbách, šalvěj divotvorná a celá řada jiných přírodních látek, které je (tragi)komické zakazovat. Dokonce sám mozek má žlázy na sekreci DMT, což nejsilnější známý halucinogen. Ten se údajně někdy uvolňuje v REM fázi spánku. Proti tomu je nějaké LSD jen čajíček o páté (i když asi záleží na dávce). Nemám tu zkušenost, ale výpovědi lidí o tom nenechávají pochyb. DMT je také hlavní složkou šamanského nápoje zvaném Ayahuasca.

Indiáni mají k drogám ale dost odlišný přístup. Předně je neberou pro zábavu. A o celý průběh intoxikace  se stará přítomný šaman. Poskytuje vedení a oporu. Západní medicína v této oblasti také experimentovala a pražské Bohnice pozvolna také znovu zavádí terapii užíváním některých psychedelik. Ovšem když šlo o chladné nemocniční prostředí a zvědavý doktor pozorující pacienta, asi to nemusí být zrovna příjemné. 

Každopadáně tento žážitek mně otevřel pohled, že už tomu světu a lidem asi rozumím. Nebylo divu, že jsem mu nerozuměl. On je totiž ten lidský svět naší civilizace opravdu šílený. Plný nelogických děr až by se zdálo, že tyto látky jsou zakázány záměrně. Ne kvůli zdravotním či jiným rizikům, ale destabilizujím riziku pro mocenské struktury. Umožňují se na chvíli od systému odpojit. Odpojit se i od své domnělé identity, což bylo zprvu velmi znepokojující. Neřekl bych, že to člověka dělá nezmanipulovatelným. To určitě ne, ale dává v podstatě možnost se setkat s oním asi největším strachem - strachem ze smrti. Intoxikovaný člověk ji totiž zažije. Ne fyzickou ale psychickou.

Proč je tato možnost zakázána? A proč je tak limitované pěstování i obyčejné marihuany, když by tolika nemocným mohla pomoct? Místo toho jsou někdy tito nemocní lidé zavíráni do vězení za to, že si vyrábí léčebné masti. Skoro jako v dobách honu na čarodejnice. Prostě šílený svět. Není divu, že je vše naopak. Je to globální kocourkov. Někteří vidí problém v České republice, že tu máme zkorumpované politiky, ale ten problém je myslím mnohem hlubší a celoplanetární. Relativně je to šílené všude podobně. Je to tak rozšířené, že už to skoro není ani vnímatelné, jak je to všudypřítomné. 

Přibližně 8 let jsem nesledoval televizi a když jsem ji občas někdě zahlédl, šla na mě úzkost. Cítil jsem se vysloveně zle. Obzvlášť u reklam. Návštěvy u rodičů mi tímto dávaly zabrat. Každou chvíli je tam nějaký seriál o masových vrazích, vraždících psychopatech a zkuste si u toho večeřet. A zpravodajství obzvlášť. Později jsem se ke sledování "bedny" trochu vrátil a pozvolna mi začala připadat normálnější. Zdá se, že si opravdu na ono šílenství pozvolna přivykneme, a pak se to nejeví šílené se vůbec takovým televizním programům vystavovat. Všimli jste si i toho podezřelého názvosloví "televizní program"? Paranoici už vědí. No jasně, protože programování mysli, že? A govern-ment ovládání mysli? Hmm, už to asi začíná zapadat? :-)

Vždyť když to vezmu bodově (sic ano, jsou to mé subjektivní postoje):

  • Objevila se finanční krize vzniklá primárně velkým zadlužením. Řeší se to ještě větším zadlužením
  • Ekologické spořivé žárovky mají zdravotní rizika a kontaminují půdu rtutí
  • Je údajně neekonomické konvertovat teplo zahřívajících se součástek (procesor, cívky,...) přímo na energii. Místo je vynakládána další energie na chlazení. Potřebné materiály na konvertory jsou prý drahé. Hmm. 
  • Věda často opakovaně setrvává dogmatech (letadla nemohou létat, rychlost zvuku je nepřekonatelná, jediná možná forma života musí být pouze na uhlíkové bázi a potřebovat podmínky jako na Zemi,...)
  • Část planety hladoví, zatímco jinde se jídlo vyhazuje do popelnic.
  • Do kontejnerů denně vyhazují jídlo i velkoobchody při dosažení datumu trvanlivosti nebo z marketingových důvodů (uvolnění regálů/skladu pro nový akční produkt). 
  • Tyto kontejnery zamykají, aby nikdo odpadky nekradl.
  • O tom,že raketoplán Challenger bude mít nehodu, se vědělo předem. Přesto bylo pro některé subjekty finančně výhodnější start uskutečnit (tj. při nevhodném počasí).
  • Žádné spiknutí by se nepodařilo utajit a přesto je internet plný různých píšťalkářů (whistleblowers) včetně lidí z armády a tajných služeb dosvědčujících kontakt Země s lidmi z jiných míst Vesmíru resp. dimenzí.
  • Několik astronautů otevřeně do médii prohlásilo, že jim bylo řečeno, aby o mimozemšťanech mlčeli.
  • Mají být k dispozici také pokročilé technologie (zdroje energie aj.). Dle svědectví lidí z armády. Jsou to jejich vážná tvrzení. Místo toho se dál spalují fosilní paliva a celá záležitost je tabu (vhodná jen pro feťáky a Společnost přátel UFO).
  • Většinu života lidé studují a pracují, aby ve stáří živořili při nízkém důchodu na "zaslouženém odpočinku"
  • 1% populace planety vlastní 99% finančních prostředků
  • Velkým bankám není dovoleno zbankrotovat - dostanou záchranné peníze od daňových poplatníků
  • Někteří bohatí lidé financují obě strany (vojenských nebo občanských ) konfliktů
  • V oceánu se nachází ohromná "polévka" složená z odpadků o rozloze USA. Nic se s tím nedělá. EU zvažuje daň na plasty.
  • Korporace platí pokuty za znečišťování přírody. Jejich zisky jsou vyšší než tyto pokuty.
  • Pravice i levice provozuje v zásadě totožnou politiku
  • Stát, tajné služby a banky (Bank of America např.) jsou zřejmě hlavním distributorem a podílníkem na obchodu s tvrdými drogami. 
  • Podle tvrzení zpravodajců mučení nepřináší od zajatců užitečné ani pravdivé informace. Přesto je užíváno v boji proti terorismu.
  • Boj proti drogám způsobil masivní užívání drog.
  • Prohibice alkoholu ukázala, že zákazy drog vedou také ke vzniku zločinecké mafie vydělávajících na černém trhu. Přesto protidrogová represe převážně setrvává.

Tím zdaleka nekončí můj malý výčet divností, co jsem tu vypozoroval. Možná mi to LSD fakt ještě šlapat nepřestalo.

Autor: Jiří Míka | sobota 4.5.2013 22:24 | karma článku: 13,91 | přečteno: 666x
  • Další články autora

Jiří Míka

Jak na elitním diskuzním serveru NYX chybí diskuze

Server NYX bývá popisován jako elitní, protože pro přístup do diskuzí je nutné získat schválení. Mezi uživateli je mnoho odborníků z různých oborů včetně zaměstnanců České televize a jiných médií.

9.12.2023 v 20:06 | Karma: 14,72 | Přečteno: 653x | Diskuse| Společnost

Jiří Míka

Moc velký reset na tak malý zájem masmédií

Všiml jsem si, že masmédia o Velkém resetu zároveň zmiňují konspirační teorie. Vlastně jsem nenašel snad ani jediný, který by je nezmiňoval. Tak počkat. Takže by o tom jinak ani nereportovali?

4.6.2023 v 4:18 | Karma: 20,59 | Přečteno: 440x | Diskuse| Společnost

Jiří Míka

Hon na Ševčíka

Pan Ševčík se měl připlést k demontraci, když šel náhodou okolo. Spustila se démonizace a volání po jeho odvolání jako děkana VŠE. V demokratické zemi za to, že šel okolo demonstrace. Indikuje mi to směřování k povědomé totalitě.

16.4.2023 v 16:12 | Karma: 35,70 | Přečteno: 1060x | Diskuse| Společnost

Jiří Míka

Reklamy - státem schválená propaganda

Až stát zakáže reklamy a marketing jako takový, pak mu budu věřit, že chce bojovat s manipulacemi. Vládní návrh na potírání "dezinformací" se hájí potíráním škodlivých manipulací. Ale reklamy si dokonce sám zadává.

5.1.2023 v 21:28 | Karma: 19,35 | Přečteno: 377x | Diskuse| Společnost

Jiří Míka

Korporace, banky i politici protlačují koncept metaverse

Jsme opakovaně upozorňováni, že dojde ke změně podstaty člověka - jeho propojení s digitálním světem spolu s genetickými modifikacemi a augmenty lidského těla. Od náhradních končetin po implantovaný mikročip.

28.8.2022 v 23:36 | Karma: 6,59 | Přečteno: 310x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

V březnu by ze Sněmovny vypadla TOP 09. Vyhrává ANO, posilují malé strany

24. dubna 2024  6:22,  aktualizováno  6:32

Podle nejnovějšího volebního modelu Median by se v březnu do Sněmovny dostalo pět stran a hnutí. V...

Balík pomoci pro Ukrajinu či Izrael schválil Senát USA. Zbývá už jen Bidenův podpis

24. dubna 2024  6:24

Americký Senát schválil balík s pomocí pro Ukrajinu, Izrael či Tchaj-wan v hodnotě 95 miliard...

Soud potrestá brutální útok na dívku, bodnutá do krku skončila v pytli v lese

24. dubna 2024

Krajský soud v Plzni dnes vynese rozsudek nad devatenáctiletým Ukrajincem Viktorem Veselovským,...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...